הזרקת סיליקון לפנים | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

הזרקת סיליקון 

סיליקון רפואי טהור
הנו חומר נוזלי, דמוי ג’ל, שקוף, סטרילי והיפו אלרגני המוכר לענף הרפואה למעלה מארבעים שנה ומשמש בשנים האחרונות את רופאי האסתטיקה לצורך טיפולי פנים, שיפור ותיקון של עיוותים וחוסר סימטריה ושיפור נזקי גיל במטרה לשפר ולהצעיר את מראה הפנים.

הזרקת סיליקון להעלמת קמטים בפניםשימושיו העיקריים של הסיליקון הרפואי:

>> מילוי קמטים וקמטוטים בפנים.

 >> מילוי שקעים.

>> טשטוש צלקות אקנה.

>> עיבוי לחיים ועצמות לחיים.

 >> עיבוי שפתיים דקות.

 >> עיצוב שפתיים אסימטריות.

 תהליך הזרקת הסיליקון לפנים

הטיפול בסיליקון רפואי מתבצע בטכניקת הזרקה של מיקרו טיפה ומתפרס על פני סדרה של בין חמש לשבע טיפולים, במרווחים של בין שבועיים לחודש בין טיפול לטיפול. הסיבה לכך שיש לפרוס את הטיפולים על פני זמן כה רב ולהמתין בין הזרקת סיליקון אחת להזרקת סיליקון שנייה היא שהסיליקון הרפואי אינו משמש כחומר מילוי בפני עצמו (כפי שמשמשים חומרי המילוי הטבעיים) אלא כחומר גירוי.

הזרקת סיליקון הרפואי לתוך העור מגרה אותו לייצר מעטפת קולגן טבעית, שעוטפת את טיפות הסיליקון ומקבעת אותן מפני תזוזה. מעטפת הקולגן שנוצרת סביב טיפות הסיליקון היא שמעניקה את הנפח לאזור שבו הוזרק הסיליקון ולא טיפות הסיליקון עצמן. תהליך יצירת מעטפת הקולגן הטבעית לוקחת זמן ויש להמתין ולתת לגוף לבצע את עבודתו.

יתרונותיו של הסיליקון הרפואי

>> תוצאות קבועות
הסיליקון הרפואי הוא בעל השפעה ארוכת טווח הנעה בין חמש עשרה לעשרים שניה. (השפעתו מוגדרת לצמיתות אך יש לקחת בחשבון את הליך ההזדקנות הטבעית של העור ודלדול שרירי הפנים והרקמות). 

>> חיסכון כלכלי
מאחר והזרקת הסיליקון הרפואי נותנת תוצאה לטווח ארוך מאוד אין צורך לחזור על הטיפולים כל מספר חודשים כפי שקורה בהזרקת חומרים נספגים (כגון: בוטוקס וחומצות היאלורוניות) ומכאן שהטיפול הופך לכלכלי יותר.

>> הדרגתיות הטיפול
להבדיל מהזרקת חומרים טבעיים הנעשית בטיפול אחד בו מוזרק כל החומר בבת אחת, הזרקת סיליקון נעשית בשלבים ובהדרגתיות, בשיטת המיקרו טיפה. המטופלת מגיעה לסדרת הזרקות של בין חמש לשבע הזרקות במרווח של שבועיים עד חודש בין הזרקה אחת לשנייה. למרות שניתן לראות בעובדה זו חיסרון של השיטה, כדאי לזכור שבדרך זו למטופלת יש שליטה טובה יותר על תוצאות הטיפול מאחר והיא יכולה לראות את קצב התקדמות הטיפול באופן הדרגתי ולהחליט בעצמה מתי לעצור. 

כללי הברזל עליהם יש להקפיד בהזרקת סיליקון

>> הזרקת סיליקון תעשה רק עם סיליקון רפואי טהור (ולא עם סיליקון תעשייתי) הרשום ככזה באחת הארצות הבאות: ארה"ב, קנדה, אוסטרליה או ארצות השוק המשותף.

>> יש לוודא שהרופא הסביר ופרט בברור את כל הסכנות ותופעות הלוואי העלולים להיגרם כתוצאה מהזרקת הסיליקון .
 
>> יש לחתום על טופס הסכמה מדעת לטיפול בסיליקון טהור שבו מפורטים בברור כל הסכנות ותופעות הלוואי העלולים להיגרם כתוצאה מהזרקת הסיליקון.
 
>> חשוב לבצע את הזרקת הסיליקון בשיטת המיקרו טיפה, במספר טיפולים (בין חמש לשבע) הפרוסים על פני זמן (לפחות שבועיים בין טיפול אחד לשני), ולא להזריק את כל החומר בבת אחת בהזרקה אחת, כפי שהיה נהוג לעשות בעבר.
 
>> הזרקת הסיליקון הרפואי תתבצע במינונים נכונים ולמקומות אנטומיים ממוקדים בלבד. במידה ועברת בעבר טיפול הזרקת סיליקון  (או כל חומר אחר) יש לידע על כך את הרופא טרם הטיפול.
 
>> לרופא צריכה להיות היכולת והניסיון לטפל בסיבוכים ותופעות לוואי זניחים ונדירים, העלולים להגרם כתוצאה מהזרקת הסיליקון הרפואי.

 



למידע נוסף בנושא הזרקת סיליקון


למאמרים נוספים בנושא סיליקון.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il