החלקת קמטים | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

החלקת קמטים

מאז ומעולם בני האדם ניסו למצוא דרכים להראות צעירים, יפים ומושכים. אולם אם בעבר הסתפקו בסוגים שונים של איפור או משחות ותכשירים מעודנים שפעלו בהצלחה חלקית, הרי שכיום הודות לרפואה המודרנית ניתן להחזיר את מחוגי הזמן לאחור. הדוגמא הטובה ביותר לכך היא טכניקות שונות של החלקת קמטים שמאפשרת לכל אחד מאיתנו לחזור בזמן עשרות שנים לאחור.
 
החלקת קמטים עם בוטוקס

אחת השיטות הותיקות לביצוע החלקת קמטים, שלמעשה עודנה פופולארית ונמצאת בשימוש רחב, היא החלקת קמטים עם בוטוקס. הבוטוקס הוא חומר שמופק מרעלן משתק שרירים. השימוש בו להחלקת קמטים למעשה מתבסס על יכולתו של הבוטוקס לשתק שרירים, שכן הוא מוזרק לשרירים שמעליהם ישנם קמטים. לפיכך הבוטוקס הוא טיפול יעיל לטיפול בקמטים באזור המצח, השפתיים והעיניים ואפילו בצוואר. הטיפול אפקטיבי לכשלושה עד ארבעה חודשים ויכולת ההבעה של פני המטופל נפגמת במידה מסויימת, אולם הוא אכן מחליק את הקמטים ויוצר מראה צעיר ומושך. 

החלקת קמטים עם סיליקון

טיפול החלקת קמטים ותיק נוסף הוא הטיפול בסיליקון. גם במקרה זה מוזרק לפני המטופל החומר שעליו מבוסס הטיפול, אך בניגוד לבוטוקס, שאפקטיבי רק למספר חודשים, הסיליקון אפקטיבי לפרק זמן של כ- 10-20 שנים ואף יותר. טיפול החלקה בסיליקון הוא תהליך שנפרס על פני כחצי תריסר פגישות, שמספר שבועות מפרידים בין כל אחת מהן. כל טיפול מתחיל באלחוש האזור המטופל, ולאחר מכן מוזקות תחת העור טיפות זעירות של סיליקון. פני המטופל יוצרים שכבת צלקת סביב טיפות הסיליקון שמתחת לקמטים, וכך למעשה העור מוחלק. תוצאות לטיפולי הסיליקון ניכרות אחרי מספר שבועות של טיפול, וניתן לטפל בעזרתו בקמטים בכל הפנים.
 
החלקת קמטים עם חומצה היאלורונית

טיפול החלקת קמטים חדיש יותר הוא הטיפול המבוסס על הזרקת חומצה היאלורונית לעור המטופל. חומצה היאלורונית היא חומר אורגני שמחבר בין רקמות ומעניק לעורנו גמישות ונפח. בשנים האחרונות החלו לייצר חומצה היאלורונית באופן סינתטי, ולהשתמש בה בטיפולים קוסמטיים. במהלך החלקת קמטים עם חומצה היאלורונית הרופא המטפל יזריק את החומצה תחת עור המטופל (לאחר אלחוש כמובן), וניתן לצפות שתוך ימים ספורים הקמטים יוחלקו במידה משמעותית. חשוב לציין שתודות לכך שהחומצה ההיאלורונית היא חומר אורגני המצוי בגופנו צפויים פחות סיבוכים בתהליך שמקורם באלרגיות או דחיית החומר המוזרק. כמו כן, גם הליך זה הוא הליך זמני, והשפעתו צפוייה לפוג תוך מספר חודשים עד שנה.
 
החלקת קמטים בפילינג

סוג נוסף של החלקת קמטים לא מבוסס על הזרקת חומרים שונים לגוף, אלא מבוסס על קילוף העור שעליו ממוקמים הקמטים. ניתן לבצע טיפולי פילינג בשתי דרכים עיקריות. הראשונה היא טיפול בעזרת חומצה כימית, שבמהלכו הרופא משתמש בחומצה לשם קילוף העור. הדרך השנייה היא שימוש במכשיר לייזר או תותח אור מרוכז שקרוי IPL. מכשירים אלו אף הם מקלפים את עור המטופל, אולם באמצעות קרני לייזר או אור, ולא חומצה. כך או כך ניתן לעשות טיפולי פילינג בשלוש רמות – שטחי, בינוני או עמוק. כל אחד מסוגי הפילינג הללו נבדל מהשני בעומק שכבות העור שבהן הוא מטפל, ובהתאם בכמות ועומק הטיפול בקמטים, כאשר ככל שהטיפול עמוק יותר, כך הקמטים יוחלקו באופן טוב יותר – אך הטיפול עצמו קשה ומורכב יותר לרופא ולמטופל.

אז באיזה טיפול החלקת קמטים לבחור? 

ניתן לראות שקיימים כיום מספר סוגים של החלקת קמטים, לכל אחד מהם היתרונות והחסרונות שלו. על מנת לבחור בטיפול הטוב ביותר עבורך מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ עם רופא שמתמחה בטיפולים קוסמטיים והחלקת קמטים עוד היום! הרופא יבצע בדיקה והערכה וימליץ על הטיפול הנכון ביותר עבורך.
 



לעיון נוסף בנושא החלקת קמטים

למאמרים נוספים בנושא מילוי קמטים.
 

     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il