המסת שומן | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

המסת שומן

אני לא מכירה אפילו אשה אחת שלא הייתה מעוניינת להעלים “בדרך קסם” עודפי שומן עקשניים מאזור זה או אחר בגופה. הבעיה לא תמיד קשורה למשקל הגוף ולא רק נשים שמנות סובלות ממנה. למעשה גם לנשים רזות ביותר יש אזורים “בעייתיים”, כך אני מכנה אותם. אותם אזורים בהם מצטברים עודפי שומנים, אשר דבר (למעט התערבות כירורגית) לא עוזר להעלימם.


המסת שומן או שאיבת שומן?

המסת שומןאת אותם מצבורי שומן עקשניים המופיעים בדרך כלל באזורי הבטן, המותניים, הירכיים, הסנטר והברכיים, לא אימון בחדר כושר וגם לא דיאטה יעזרו להעלים וזו הסיבה שמיליוני נשים ברחבי העולם בוחרות מידי שנה לבצע הליכי שאיבה והמסת שומן בשיטות שונות ומגוונות במטרה להלחם בשומנים עקשניים אלה.

לאור הביקוש הרב ההולך וגדל מידי שנה לטיפולים שמטרתם עיצוב ופיסול הגוף התפתחו טכניקות חדשות ומגוונות המציעות דרכים שונות להסרת השומן העודף. חלק מהשיטות מבוצעות תחת הרדמה מקומית בלבד ונועדו לטפל במצבורי שומן קטנים המרוכזים באזורים קטנים וספציפיים. שיטות אחרות מצריכות הרדמה מלאה ונותנות מענה לכמויות שומן גדולות יותר המפוזרות על פני אזורי גוף רחבים יותר. כמו כן יש להבדיל בין הליכי המסת שומן להליכי שאיבת שומן:

>> המסת שומן
המסת שומן הינה הליך לא פולשני בו משתמשים במכשירים בעלי טכנולוגיות מתקדמות שונות כדוגמת לייזר וגלי אולטרה סאונד (גלי קול) בכדי לפרק את דופן תאי השומן. לאחר פירוק דופן תאי השומן יוצא השומן הנוזלי אל מחוץ לתאי השומן וחודר באמצעות הליך ביולוגי הנקרא דיפוזיה אל מחזור הדם. כלי הדם מובילים את השומן אל הכבד והכליות המסננים אותו ומעבירים אותו אל מערכת השתן ומשם הוא מופרש אל מחוץ לגוף. בשיטה זו מאפשרים לגוף לבצע את פעולת סילוק השומן אל מחוץ לגוף, באופן טבעי, בתהליך האורך מספר שבועות.

דרך שנייה היא שאיבת השומן הנוזלי אל מחוץ לגוף מיד לאחר פירוק תאי השומן. הליך זה נעשה בהרדמה מקומית או מלאה על ידי רופא מומחה.

>> שאיבת שומן
שאיבת שומן הנה הליך פולשני (להבדיל מהמסת שומן שהנה הליך לא פולשני) המתבצע על ידי רופא מומחה ויכול להתבצע בהרדמה מקומית בלבד - כאשר מבקשים לשאוב כמות קטנה יחסית של שומן המרוכז באזורים קטנים וממוקדים בגוף, או בהרדמה מלאה - כאשר מבקשים לשאוב כמות גדולה של שומן (עד 6 ליטרים לכל היותר) הפזור על פני שטחים גדולים יותר בגוף.

קיימות מספר שיטות לשאיבת שומן ובחלקן מחדירים מתחת לעור מים פיזיקליים המורכבים ממשככי כאבים, אדרנלין (העוזר להפחתת דימומים) ונוזלים נוספים, העוזרים להפריד את השומנים אותם רוצים לשאוב. ניתוח כזה הוא ארוך ויכול לקחת ארבע עד חמש שעות. כמו כן תהליך ההחלמה מניתוח כזה ארוך יותר.



לעיון נוסף בנושא המסת שומן, שאיבת שומן והצרת היקפים

למאמרים נוספים בנושא שאיבת שומן.
למאמרים נוספים בנושא הצרת היקפים.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il