ניתוח אף מחירים | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

ניתוח אף מחירים

מנתחים פלסטיים רבים גובים עבור ניתוח אף מחירים שונים וההפרשים לפעמים מגיעים לאלפי שקלים. ממה נובע ההבדל המשמעותי במחירי ניתוחי האף? יש לכך הסבר פשוט - בניתוח אף המחירים מושפעים ממספר גורמים: מוניטין הרופא, טכניקת הניתוח, סוג ההרדמה ומשך האשפוז. אלה הם הגורמים העיקריים המשפיעים על מחיר הניתוח והם גורמים שרצוי לבדוק היטב לפני קבלת ההחלטה אצל איזה מנתח לעבור את הניתוח.ניתוח אף מחירים

אז איך בעצם נקבע כל גורם ומי מחליט עליו, את או הרופא? בפגישתך הראשונה עם הרופא המנתח/ הפלסטיקאי הסבירי בדיוק מה מפריע לך באף ומדוע את שוקלת לעבור ניתוח אף פלסטי - האם זה בגלל הגבנון שבולט, הנחיריים הרחבות או אולי הקצה השמוט. צייני בפני הרופא האם הבעיה שמפריעה לך הינה בעיה אסתטית בלבד או שמה את סובלת גם מבעיה רפואית, כגון קושי בנשימה במאמץ/ במנוחה.

במידה והינך סובלת גם מבעיה אסתטית (אינך אוהבת את צורת האף ביחס לפנים) וגם מבעיה רפואית (כגון עיוות במחיצת האף או בתעלות המקשות על הנשימה), תוכלי "להרוג שתי ציפורים במכה אחת" ולפתור את שתי הבעיות בניתוח אחד המשלב ניתוח אף אסתטי עם ניתוח אף רפואי, ובכך ולחסוך לעצמך ניתוח נוסף בעתיד. אל תחסכי מידע מהרופא (מחלות/ ניתוחי עבר/ קשיי נשימה כו'), בהתאם למידע שתספקי לו יוכל המנתח לקבוע את סוג הניתוח, טכניקת הניתוח, סוג ההרדמה ומשך האישפוז.

ניתוח אף מחירים ממוצעים

באופן כללי ניתן לומר שהמחיר לניתוח אף נע בין 5,000 ש"ח (כיום רופאים רבים עובדים בשיתוף פעולה עם קופות החולים השונות המממנות, לבעלי הביטוחים המשלימים, עד 50% מעלות הניתוח!) ועד ל 20,000 ש"ח, אצל המנתחים הפרטיים (ללא השתתפות הקופות). אז מדוע בעצם לא לבחור בהצעה הכי זולה את שואלת? ובכן בניתוח כה חשוב כמו ניתוח אף מחירים מהווים רק שיקול אחד מתוך מכלול שיקולים שיש להביא בחשבון. הנה מספר גורמים שחשוב לבדוק ואשר משפיעים השפעה ישירה על עלות הניתוח.

מוניטין המנתח

כולנו רוצות לעבור ניתוח אף אצל המנתח הטוב ביותר ובארצנו הקטנטונת יש לא מעט מנתחים מצויינים, אולם שימי לב, יש לא מעט מנתחים האשפים ביחצון עצמי, אך הדבר אינו בהכרח מעיד שהם טובים ומנוסים יותר ממנתחים אחרים פחות מוכרים. לכן, אני ממליצה לך לעשות סקר שוק ולבקר לפחות אצל שלושה פלסטיקאים שונים. בקשי מכל אחד מהמנתחים שאת מבקרת לראות תמונות של ניתוח אף לפני ואחרי של מנותחות שעברו תחת ידיהם ואף בקשי לשוחח בטלפון עם שתיים - שלוש מהן כדי לשמוע מה יש להן לומר על הרופא. רופא מנוסה הגאה בעבודתו ישמח להענות לבקשתך.

טכניקה: שיטה סגורה או פתוחה

ניתוח פלסטי באף ניתן לבצע בשתי שיטות: בשיטה פתוחה ובשיטה סגורה. ניתוח אף פשוט, ללא סיבוכים מיוחדים, מבוצע בדרך כלל בשיטה הסגורה תוך טשטוש עמוק. לעומת זאת, בניתוח אף משולב, בו המנתח מבצע ניתוח אף רפואי ואסתטי גם יחד (אם בשל בעיה רפואית, או בשל ניתוח אף חוזר שנועד לתקן ניתוח ראשון לא מוצלח או ניתוח אף שמבוצע עקב תאונה) יבוצע הניתוח בדרך כלל בשיטה הפתוחה, בהרדמה מלאה ולרוב יהיה ארוך יותר. כאן המקום לציין ששיטה זו מצריכה מהמנתח נסיון רב, ולכן חשוב מאוד לבחור במנתח המנוסה בניתוחים מסוג זה.

אשפוז: יומי או לילי

ברוב המקרים, ניתוח אף פשוט המבוצע בשיטה הסגורה אינו מצריך אשפוז לילי, אלא רק אשפוז יומי. זאת אומרת שכבר ביום הניתוח, לקראת הערב, תחזרי לישון במיטתך החמה ואמא בוודאי תחוג סביבך בדאגה. בניתוח אף פתוח לעומת זאת, יהיה צורך גם באשפוז לילי, זאת כיוון שהניתוח מבוצע תחת הרדמה מלאה ולכן יש צורך בהשגחה של הצוות הרפואי למשך הלילה. אשפוז לילי מעלה כמובן את מחיר הניתוח בכמה אלפי שקלים טובים, אך כאן לא המקום לחיסכון כלל וכלל! זכרי, בנושא כמו ניתוח אף מחיר הוא שיקול חשוב, אך לא החשוב ביותר. לעיתים המחיר נובע משיטת הניתוח ומשך האישפוז ולפעמים בשל מוניטין הרופא בלבד. חשוב לבדוק היטב את כל הגורמים המשפיעים על המחיר לפני קבלת ההחלטה, כיוון שאין כאן מקום לטעויות. בהצלחה!

   



לעיון נוסף בנושא ניתוח אף פלסטי

למאמרים נוספים בנושא ניתוח אף.
תמונות ניתוח אף לפני ואחרי.
סרטון וידאו של ניתוח אף.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il