ניתוח אף פלסטי | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

ניתוח אף פלסטי

ניתוח אף פלסטי הפך בשנים האחרונות להיות אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולרים אם לא הפופולרי ביותר בתחום הרפואה הפלסטית בארץ ובעולם. אם בעבר היו ניתוחים פלסטיים עניין יקר מאוד שרק אנשים עשירים או מפורסמים יכלו להרשות לעצמם, הרי שבשנים האחרונות עקב הביקוש הרב לניתוחים פלסטיים וכמות המנתחים שהולכת וגודלת מדי שנה בשנה, ירדו מחירי הניתוחים הפלסטיים ובראשם ניתוח האף והפכו לשכיחים בקרב כלל האוכלוסייה.

מהו ניתוח אף פלסטי ולמי הוא מיועד?

ניתוח אף פלסטיכידוע, האף הוא האבר המרכזי ביותר בפנינו והוא הדבר הראשון שמבחינים בו כשמביטים בפנים. לאף יש חלק מהותי מאוד במראה הפנים הכללי, בין שאנו מביטים במישהו מקדימה ובין שאנו מביטים בפרופיל. אף גדול, עקום, גבנוני או נשרי, נחיריים רחבות או אף פחוס, נותנים לפנים מראה חסר פרופורציות, גס ופחות אסתטי. המטרה של ניתוח אף קוסמטי הוא לעדן את מראה האף ולהתאימו לפרופורציות הפנים כדי שיראה טבעי ופרופורציונלי ויעניק לפנים מראה כללי אסתטי יותר, עדין ויפה. 

מי מתאים לניתוח אף פלסטי?

ברוב המקרים מבקשים הפונים לניתוחי אף פלסטיים לבצע ניתוח שמטרתו אסתטית בלבד, עקב גודלו או צורתו של האף שאינה סימטרית למבנה הפנים או פשוט בשל אופנה חולפת. במקרים אחרים הדרישה לניתוח פלסטי באף היא עקב קושי בנשימה בשל מחיצה לא ישרה או תעלות מעוותות. במקרים כאלה 
ניתן לשלב ניתוח אף אסתטי עם ניתוח אף רפואי על מנת לתקן הן את הבעיה האסתטית והן את הבעיה הרפואית בניתוח אחד ולחסוך ניתוח נוסף בעתיד.

באיזה גיל ניתן לבצע ניתוח אף פלסטי?

ניתוח פלסטי באף ניתן לבצע לאחר שהאף סיים את גדילתו, התעצב וקיבל את צורתו הסופית. הדבר מתרחש בערך גיל שש-עשרה. גם מבוגרים יכולים לעבור ניתוח אף, אך יש להביא בחשבון שככל שמתבגרים יותר כך העור הופך אלסטי פחות, מה שמקשה על הדיוק בפיסול האף במהלך הניתוח.

ניתוח אף פלסטי לשינוי חיצוני ופנימי כאחד


אין ספק, ניתוח אף פלסטי יכול לשפר פלאים את מראה הפנים הכללי ולתת פתרון לאנשים אשר לא התמזל מזלם להיוולד עם אף סולד קטן וסימטרי. אולם מעבר לשינוי החיצוני שאותו עוברים המנותחים, יש גם שינוי פנימי חשוב לא פחות (ואולי הרבה יותר) מהשינוי החיצוני. לרוב מדווחים המנותחים כי לאחר ניתוח האף הפלסטי שאותו עברו ולאחר שמראה הפנים הכללי שלהם השתפר, הם הרגישו יפים יותר ומושכים יותר, חלה עלייה בביטחון העצמי שלהם ובדימוי העצמי שלהם וההרגשה הכללית שלהם לגבי עצמם השתפרה. הם הפכו להיות חברותיים יותר, פעילים יותר והתמלאו באנרגיות חיוביות ובשמחת חיים.

 
 



לעיון נוסף בנושא ניתוח אף פלסטי

למאמרים נוספים בנושא ניתוח אף.
תמונות ניתוח אף לפני ואחרי.
סרטון וידאו של ניתוח אף.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il