פילינג לייזר / IPL | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

פילינג לייזר

פילינג לייזר
הוא הדור הבא של טיפולי הפילינג. במהלך טיפול זה, כמו בטיפול פילינג בחומצה כימית, מסיר הרופא המטפל את העור מהאזור הרצוי, וכך מאפשר לו לצמוח מחדש, חלק וצעיר למראה. מבחינת תוצאות, הן הפילינג בלייזר והן הפילינג הכימי הוכיחו את עצמם כאפקטיביים אין ספור פעמים. הבשורה הגדולה של הטיפול בלייזר הוא שכעת לאלו שהיססו לשפר את מראה עורם עקב הרתיעה מהטיפול עם חומצה יש אלטרנטיבה, וכעת גם הם יכולים לעבור טיפול פילינג.

פילינג לייזר לעומת פילינג בחומצה כימית

כמו פילינג בחומצה כימית, גם פילינג לייזר יכול לסייע בפתרון מרבית בעיות העור האסתטיות הנפוצות – הסרת כתמי פיגמנטציה, טשטוש צלקות, החלקת קמטים ועוד. אף על פי כן, לטיפול בלייזר מספר יתרונות על פני הטיפול בחומצה. הראשון שביניהם הוא שהלייזר מדוייק יותר – בעזרת הלייזר הרופא המטפל יכול לקבוע בדיוק מירבי את עומק הקילוף, וגם את שטחו. זאת בניגוד לטיפול בחומצה, שבו קיים גורם אי-וודאות מסויים באשר לעומק החדירה של החומצה לעור.

יתרון נוסף של הטיפול בלייזר הוא שמדובר בטיפול שמתאים גם לבעלי העור הכהה יותר (אם כי עדיין לא לכולם!). במקביל ליתרונות הללו, לטיפול פילינג לייזר קיימים גם שני חסרונות משמעותיים. הראשון הוא שפילינג בלייזר יקר יותר מהטיפול הקונבציונאלי בחומצה. חסרון שני ללייזר נובע למעשה מחדשנותו – מאחר שמדובר במכשור חדיש במיוחד לא קיימים נתונים מוצקים אודות ההשפעות ארוכות הטווח שלו.

טיפולי פילינג לייזר אפשריים בעזרת פילינג לייזר ניתן לבצע מספר טיפולי פילינג במספר עומקים, שמוכרים בוודאי לכל מי שהתעניין בטיפולי פילינג כימי:

>> פילינג שטחי
במהלך טיפול זה מקולפת השכבה העליונה של העור (האפידרמיס). טיפול זה אפקטיבי להענקת ברק לפנים, הסרת כתמי פיגמנטציה קלים עד בינוניים וטשטוש קל של קמטים וצלקות. אין צורך בתקופת החלמה וניתן לחזור לפעילות שגרתית מיד בתום הטיפול.

>> פילינג בינוני
טיפול זה מקלף את השכבות העליונות והבינוניות של העור. הוא אפקטיבי להסרת כתמים כהים וחזקים יותר (כמו כתמי גיל), החלקת קמטים והענקת מראה צעיר יותר לעור הפנים. תקופת ההחלמה מטיפול פילינג בינוני היא 3-5 ימים במהלכם לא ניתן להחשף לשמש ישירה.

>> פילינג עמוק 
טיפול זה, כשמו כן הוא, עובד על כל שכבות העור, עד העמוקות ביותר שבהן. טיפול זה מומלץ להסרת צלקות, כתמים חזקים במיוחד, ועוד פגעים אסתטיים חמורים שמשפיעים לרעה על העור. תקופת ההחלמה מטיפול זה אמנם ממושכת, אולם כבר במהלכה עור הפנים יראה צעיר, רענן ומבריק מתמיד. תקופת ההחלמה מטיפול פילינג עמוק בלייזר היא כשבועיים במהלכה הפנים חבושות ורצוי להשאר בבית.

תהליך הטיפול של פילינג לייזר

תחילת טיפול פילינג לייזר היא בפגישה עם רופא מומחה, שיאבחן את המטופל ויקבע האם טיפול בלייזר אכן מתאים לו. במידה והמטופל ימצא מתאים, הוא ידרש למרוח קרם שמטרתו להכין את הפנים לטיפול, ולטפל בבעיות עור שונות במידה וקיימות, כמו הרפס. הטיפול עצמו נמשך לרוב כעשרים דקות, ומתבצע במרפאת הרופא. במהלך הטיפול מכשיר הלייזר יקלף לחלוטין את העור באזור הרצוי ויותיר את העור במצב של כווי הטיפול אינו כואב אך ישנה הרגשת עיקצוצים לא נעימים אך בהחלט נסבלים.

טיפולי פילינג שטחיים ובינוניים מתבצעים בקליניקה רפואית לאורך מספר פגישות (בהתאם למצב העור והתוצאה הרצוייה), לעומתם טיפול פילינג עמוק מתבצע בפגישה אחת המבוצעת בבית חולים. בתום הטיפול העור יוותר אדמומי למספר שעות עד ימים, המטופל יתבקש למרוח קרמים שונים על האזור המטופל ולהמנע מחשיפה לשמש. במהלך הימים הבאים לאחר הטיפול עור חדש ובריא יצמח תחת זה הישן ויעניק לפנים גוון אחיד ומראה צעיר ורענן.

חשוב לציין שטיפולי פילינג לייזר אינם חוויה נעימה – המטופל יחוש כאבים במהלך הטיפול ואחריו. אף על פי כן, התוצאות של טיפולים אלו מדהימות, ולא תהיה זו הגזמה לומר שטיפולים שכאלו שינו את חייהם של אנשים רבים לטובה.
 



לעיון נוסף בנושא פילינג לייזר

למאמרים נוספים על פילינג.
סרטון וידאו על טיפול פילינג בלייזר.
תמונות לפני ואחרי טיפול פיגמנטציה בלייזר.
סרטון וידאו על טיפול פיגמנטציה בלייזר.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il