אודותיי

שלום לך וברוכה הבאה לאתר Perfect-Woman

שמי אנלי דויטש וכאישה אני יודעת כמה חשוב לנו הנשים להראות טוב בכל גיל ובכל מצב. ואמנם כבר מגיל צעיר אנו פוקדות את מכוני היופי כדי להראות יפות, מטופחות ומושכות ונלחמות ללא הרף בכל קמט וכתם חדש המופיעים על פנינו ובכל גרם מיותר המתווסף למשקל גופנו. כולנו גם חולמות על אף סולד, חזה שופע, ישבן חטוב ובטן שטוחה ותרות בלי סוף אחר חידושים והמצאות שיעזרו לנו לתקן ולשפר את מראה גופנו.

במהלך השנים האחרונות עסקתי בתחום האסתטיקה והיופי באופן מקצועי. הקמתי וניהלתי מספר מרפאות לטיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים וזכיתי ללוות אלפי נשים שרצו לשפר את המראה האישי שלהן. במהלך עבודתי גיליתי לא פעם שנשים רבות שביקשו לשפר את המראה שלהן הגיעו למרפאה וביקשו לבצע טיפול שכלל אינו התאים להן, רק מפני שהן שמעו על טיפול כזה או אחר מפי חברותיהן.

נוכח הבלבול הגדול הקיים בקרב נשים רבות לגבי סוגי הטיפולים, שלל החומרים והמכשירים הקיימים כיום בשוק ולאחר פניות רבות מצד נשים שפנו אליי בכדי שאעזור להן בבחירת הטיפולים שיעזרו להן להראות צעירות יותר ויפות יותר, החלטתי לחלוק איתך את הידע והניסיון שצברתי במהלך השנים ולשם כך יסדתי את האתר "perfect-woman".

באתר ריכזתי עבורך מידע רב ועדכני בנוגע לשלל הטיפולים האסתטיים והניתוחים הפלסטיים הקיימים. תוכלי לקרוא מאמרים רבים על מגוון סוגי הטיפולים, לעיין בתמונות של מטופלות, לפני ואחרי הטיפולים, תוכלי לצפות בסרטוני וידאו בהם אני מראיינת רופאים המסבירים על סוגי הטיפולים והפרוצדורות השונות ובראיינות עם מטופלות המתארות את חוויתן ושביעות רצונן מהטיפולים השונים. אני מקווה שתפיקי תועלת מהמלצותיי ומאחלת לך להראות טוב והכי חשוב, להרגיש טוב.

וזכרי... מגיע לך להראות טוב, כי את חשובה!

בנוסף על כך, אני ממליצה לך בחום להירשם למועדון החברות של "perfect-woman" כדי שתוכלי לקבל עדכונים שוטפים על סוגי הטיפולים והחידושים בענף האסתטיקה, וכן לקבל עדכונים על מבצעים, הנחות והטבות שונות שיוענקו לחברות המועדון.

רגע לפני שאני מסיימת חשוב לי לציין כי התוכן המובא כאן באתר מבוסס על נסיון אישי שלי שנצבר במשך שנים של עבודה לצד רופאים בענף הרפואה האסתטית ומליווי אלפי מטופלות, אולם אנני רופאה וכל התוכן המובא כאן באתר הוא בגדר המלצה בלבד ואינו בא להחליף ייעוץ רפואי.

במידה ואת מעוניינת לקבל הצעות מחיר לטיפולים שונים, תוכלי למלא את פרטייך בטופס המיועד לכך המופיע בראש כל עמוד, ומיטב הרופאים יצרו עימך קשר ויספקו לך הצעות מחיר, מבלי שתצטרכי כלל להתאמץ.

אני מאחלת לך בהצלחה ושתגשימי את כל חלומיתיך!

שלך,

אנלי דויטש
perfect-woman

 

אנאלי דויטש