הזרקת בוטוקס בשפתיים | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

בוטוקס בשפתיים

השפתיים מעצם מיקומן בחזית הפנים חשובות מאוד למראה הפנים הכללי, ולא בכדי אנו משקיעות ממיטב כספינו ברכישת מוצרים קוסמטיים שונים, כמו אודמים בצבעים שונים, משחות וחומרים המיועדים לרכך את השפתיים, ובשנים האחרונות אנו משתתפות בטרנד חדש של קעקוע הקונטור, המסגרת של השפתיים, כדי להגדיל ולהבליט שפתיים דקות וחסרות צבע.

בוטוקס בשפתייםשפתיים עבות, בשרניות וסימטריות נחשבות בימינו לחושניות ולסקסיות, ועובדה היא כי נשים חושקות בשפתיים כמו אלה של אנג'לינה ג'ולי שהפכה לסמל סקס הרבה בזכות אותן שפתיים. עם זאת לא לכולנו יש שפתיים עבות וסימטריות. להפך, לנשים רבות יש שפתיים צרות ודקות או אסימטריות המקנות מראה כעוס, מרוחק ומנוכר.

פעמים רבות השפתיים שמוטות או זוויות הפה משתפלות כלפי מטה בגלל מבנה מולד או מפאת הגיל ואלה מביאים לידי מראה מבוגר ועצוב. בשל כך מבקשות נשים רבות לעצב מחדש את השפתיים שלהן, לעבות, ליישר ולהרים את זוויות הפה השמוטות כדי לקבל מראה צעיר יותר.
 

האם ניתן להזריק בוטוקס בשפתיים?

כיום בשוק יש חומרים שונים שעשויים לשפר את מראה השפתיים, אך קיים בלבול רב בקרב הנשים בנוגע לסוגי החומרים ומטרתם, ולכן נעשה סדר בדברים: בוטוקס, כפי שהוסבר במאמרים הקודמים, אינו חומר מילוי ואינו משמש עיבוי שפתיים ולא למילוי קמטים.

הבוטוקס הוא רעלן שגורם לשיתוק השריר שאליו הוא מוזרק ועקב החלשת פעולת השריר מביא לידי העלמת הקמטים לתקופה זמנית של מספר חודשים. (כלומר הוא מעלים את הקמט אך לא ממלא אותו).

במקרה של טיפול בוטוקס בשפתיים, הזרקת כמות מזערית באזור קצוות השפתיים יכולה להביא לידי הרמת הקצוות השמוטות, לתיקון אסימטריה של השפתיים ולשיפור המראה העצוב והמבוגר.

מי שמעוניינת במילוי ועיבוי שפתיים תצטרך לבחור בחומרים אחרים, למשל בחומרי מילוי זמניים, כגון חומצות היאלורוניות וקולגן או בחומר קבוע כמו הסיליקון. במאמר סוגי חומרים למילוי שפתיים אפרט על סוגי החומרים השונים שבהם ניתן להשתמש לשם עיבוי שפתיים ואדון ביתרונות ובחסרונות של כל חומר.
 
 


 
לעיון נוסף בנושא בוטוקס בשפתיים

למאמרים נוספים בנושא עיבוי שפתיים.
תמונות לפני ואחרי תיקון עיבוי שפתיים.
סרטון וידאו על מילוי שפתיים.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il