דברים שחשוב לדעת לפני ואחרי טיפול בוטוקס | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

בוטוקס לפני ואחרי - דברים שחשוב לדעת

בוטוקס המיוצר על ידי חברת אלרגן מגיע כאבקה בבקבוקון קטן שאותו יש למהול עם מי סליין. יש רופאים המוהלים את אבקת הבוטוקס עם שניים וחצי מי סלין ויש המוהלים אפילו עם ארבעה מ"ל מי סליין. ככל שהבוטוקס מהול בפחות מי סלין הוא יהיה מרוכז יותר וכך תתקבל תוצאה טובה יותר שתהיה אפקטיבית לאורך זמן רב יותר. (אם כי יש לסייג ולומר שאפקטיביות הטיפול ואורך זמן התוצאה תלוי בגורמים נוספים וריכוז החומר וטריותו הם רק חלק מהגורמים המשפיעים על תוצאות הטיפול).

הטיפול בבוטוקס קצר, כולל מספר הזרקות במחט דקיקה לאזורי המצח, לצידי העיניים, בין הגבות, וצוואר. אלה המפחדות מכאב ולו הקטן ביותר יכולות למרוח משחת אלחוש כשעה לפני ההזרקה, אולם אין צורך לחשוש מכאב משום שהמחט דקיקה ביותר והכאב נסבל בהחלט.
 
דברים שחשוב לדעת לפני טיפול בוטוקס

בוטוקס לפני ואחריחשוב מאוד לשמור את הבוטוקס כל הזמן בקירור ולהקפיד להוציאו מקירור בעת ההזרקה ולהחזירו לקירור מיד בתום הטיפול. כמו כן יש לבדוק את תוקף הבוטוקס ורצוי להשתמש בו בתוך שלושה שבועות מיום פתיחת הבקבוק ומהילתו, ולא מעבר לכך. יש רופאים שמטעמי חיסכון יטענו אחרת, ולכן חשוב שתדעי בדיוק מה לדרוש. 

עליך לעדכן את הרופא על מצבך הרפואי טרם תחילת הטיפול ולפרט על כל מחלה, אשפוז או תרופה שאת נוטלת, ולא להסתיר שום מידע שיכול להיות חשוב ביותר.  (כולל מחלות או אשפוזים בעבר). במקרים מסויימים לא ניתן יהיה להזריק את בוטוקס מחשש לתגובות לא רצויות.

יש להדגיש שיש רופאים רבים ללא ניסיון בהזרקות בוטוקס המציעים את שירותיהם במחירים אטרקטיביים במטרה לרכוש ניסיון. לכן חשוב מאוד לפני שאת מתמסרת לטיפול לבדוק מיהו הרופא והאם הוא מנוסה בטיפולי הזרקות בוטוקס. לשם הבדיקה בקשי לראות תמונות של לקוחות ואפילו בקשי לשוחח או להיפגש עמן כדי לשמוע את דעתן על הרופא. היעזרי בהמלצות של חברות והמשיכי לקרוא את שאר המאמרים באתר כדי להרחיב את הידעות בנושא. דעי, אני כאן לעזרתך. בכל שאלה תוכלי לשלוח אליי אי-מייל.
 
התניות רפואיות לטיפול בבוטוקס

כאמור, לפני כל טיפול בבוטוקס חשוב לציין בפני הרופא כל מחלה, אשפוז או תרופה שאת נוטלת, כיוון שיש מקרים שבהם לא ניתן להזריק בוטוקס: אם את מניקה, בהיריון או מתכננת להיכנס להיריון. אם קיים זיהום באזור שבו את מעוניינת להזריק בוטוקס. אם את אלרגית לאחד ממרכיבי הבוטוקס. אם את נוטלת תרופות אנטיביוטיות נגד זיהום. אם את סובלת ממחלות, כגון מחלת לב, בעיות במערכת העצבים, בעיות במערכת השרירים, אלצהיימר, סכרת, בלוטת התריס והרשימה עוד ארוכה.

חשוב לציין בפני הרופא את המחלה שממנה את סובלת או סבלת בעבר לפני תחילת הטיפול כדי למנוע תופעות לוואי שעלולות לסכן את חייך. כמו כן עליך ליידע את הרופא על כל תרופה שאת נוטלת גם אם לדעתך אין קשר בין הדברים. תני לרופא להחליט. אם הזרקת בעבר חומר אחר נגד קמטים לפנים, כגון סיליקון, ביואלקמיד, חומצות היאלורוניות, קולגן או כל חומר אחר, צייני זאת בפני הרופא, ייתכן ולא ניתן יהיה להזריק את הבוטוקס לאותו האיזור מחשש לתגובה.

דברים שחשוב לדעת אחרי טיפול בוטוקס

טיפול הבוטוקס הוא טיפול קצר ורמת הכאב נסבלת בהחלט משום שהמחט שבה משתמשים דקיקה מאוד. כך שגם הפחדניות שבינינו יכולות לעבור בשקט וללא חשש את הטיפול. לאחר הטיפול ניתן לחזור מיד לשגרת החיים ואין כל צורך באשפוז או במנוחה. עם זאת יש להביא בחשבון תופעות, כגון אדמומיות, נפיחות ושטפי דם החולפים בתוך מספר שעות עד מספר ימים.

אם את עומדת בפני אירוע חשוב, רצוי לבצע את הטיפול שבוע קודם לפחות כדי שאם יופיעו שטפי דם או סימנים אחרים, יישאר מספיק זמן להחלים. במקרים נדירים יותר עלולות להופיע תופעות לוואי חמורות יותר - אם כי הן נדירות - כגון זיהום מקומי, סחרחורת, כאבי ראש, צניחת עפעף ועוד. אם לאחר הטיפול אינך מרגישה בטוב, פני מיד לרופא המטפל.
 



לעיון נוסף בנושא בוטוקס

למאמרים נוספים בנושא בוטוקס.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il