הזרקת בוטוקס לשפתיים | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

הזרקת בוטוקס לשפתיים

גוף האדם הוא מכונה מופלאה – הוא מסוגל לבצע אין ספור פעולות במשך שנים רבות, אולם הוא איננו חסין כנגד פגעי הזמן. עם השנים קמטים מתחילים לחרוץ את פנינו, השפתיים מאבדות את נפחן ומתכווצות ולפתע אנו מגלות שאנחנו כבר לא בנות עשרים... אולם כאמור, כיום, תודות לטיפולים חדשניים כמו בוטוקס בשפתיים אנחנו יכולות לשמוח בגילנו ועדיין להראות צעירות.

למה משמש בוטוקס לשפתיים?

בניגוד למה שנשים רבות חושבות טיפול בוטוקס לשפתיים לא נועד לעיבוי או מילוי שפתיים, כמו טיפולי סיליקון או חומצה היאלורונית. טיפול בוטוקס נועד כעקרון להעלים קמטים או להרים את קצות השפתיים כלפי מעלה. כמו כן, ושוב בניגוד לטיפולים אחרים, הבוטוקס לא מוזרק ישירות לשפתיים אלא לשרירים הסמוכים להן. הבוטוקס למעשה מחליש את פעולת השרירים, וכך יוצר את המראה הנדרש של שפתיים צעירות, חלקות וחייכניות. במילים אחרות, טיפול בוטוקס בשפתיים לא נועד לשינוי כללי של מראה השפתיים, הוא מתאים לנשים שבסך הכל מרוצות ממראה השפתיים שלהן, אך היו מעוניינות לשפר אותן במקצת.

מה צריך לדעת לפני שמזריקים בוטוקס לשפתיים?

הבוטוקס נמצא בשימוש הרפואה האסתטית כבר משנות השבעים והוא נחשב לכלי יעיל להעלמת קמטים. טיפולי בוטוקס לשפתיים נחשבים להליך פשוט וכמעט נטול סיבוכים רפואיים. הוא מתבצע על ידי רופאים מוסמכים בלבד, במרפאות פרטיות או ציבוריות. הטיפול מתאים לגברים ונשים בני שלושים ומעלה, למעט אנשים בעלי בעיות רפואיות שונות ואמהות מיניקות. על מנת לוודא שאתן אכן מתאימות לטיפול התייעצו עם הרופא המטפל וקבלו את אישורו שאתם אכן יכולות לעבור אותו מבחינה רפואית. כמו כן, חשוב לדעת שטיפולי בוטוקס אינם טיפולים קבועים – פעולת הבוטוקס נחלשת עם הזמן. לפיכך, אם המטופלת אוהבת את המראה שהבוטוקס מעניק לה עליה לחזור על הטיפול כעבור 3-4 חודשים, ואין הגבלה על כמות הטיפולים המותרת בשנה.

עשרים דקות וסיימנו – הכל על טיפול בוטוקס לשפתיים

באשר לטיפול עצמו – בוטוקס לשפתיים הוא טיפול קוסמטי מהיר למדי ולרוב נמשך לא יותר ממספר דקות. הרופא המטפל יאלחש תחילה את אזור השפתיים, ולאחר מכן יזריק את הבוטוקס לשרירים שבצידי השפתיים. מעניין לציין שמטופלות רבות נוהגות לשלב את טיפול הבוטוקס לשפתיים בטיפול באזורים נוספים בפנים, כמו המצח, הגבות או צידי העיניים, כך שאת כל הטיפולים בהם הן מעוניינות - מבצעים באותו היום. באשר לתקופת ההחלמה,– בתום הטיפול המטופלת בוודאי תחוש אי נעימות, אדמומיות ואף כאבים קלים באזור הטיפול, אך אלו יעברו מעצמם כעבור זמן קצר. במידה והכאבים ממשיכים או מחריפים, או שאזור הטיפול מגורה יש להתייעץ עם הרופא המטפל במהרה, אולם מקרים שכאלו נדירים למדי וברובם הכמעט מוחלט של המקרים, טיפולי בוטוקס עוברים בהצלחה יתרה.
 


 
לעיון נוסף בנושא ניפוח שפתיים

למאמרים נוספים בנושא עיבוי שפתיים.
תמונות לפני ואחרי תיקון עיבוי שפתיים.
סרטון וידאו על מילוי שפתיים.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il