הרמת גבות באמצעות בוטקס | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

תופעה של נפילת/ צניחת גבות מוכרת היטב לנשים בגילאי ארבעים-שישים יכולה לקרות גם לנשים שעור פניהן חלק וחסר קמטים. הצניחה גורמת למראה מבוגר, עייף ועצוב ומפריע לפתיחת העין. יש שתי דרכים לתקן את הצניחה, להרים את הגבות ול"פתוח את העין". הראשונה באמצעות ניתוח פלסטי, והשנייה באמצעות טיפול בוטוקס.

הרמת גבות באמצעות טיפול בוטוקס

בוטקסשיטה זו מיועדת למקרים קלים של צניחת גבות ואינה מצריכה ניתוח, אשפוז או הרדמה. הזרקת בוטוקס מבוצעת על ידי רופא במרפאה (ולא בבית חולים) ואורכת כרבע שעה. הרופא מזריק כמות מזערית של בוטוקס במספר נקודות מעל אזור הגבות וצידי העיניים בהתאם לצורך.

הבוטקס, שהוא רעלן, מחליש ומשתק את השריר שאליו הוא מוזרק וגורם לגבה להתרומם בשלושה-חמישה מ"מ. התוצאה המתקבלת היא מיידית, אך לעתים נדרשים יומיים-שלושה עד לשיתוקו של השריר ולהרמת הגבה. כמו כן התוצאה זמנית והיא תקפה לשלושה-ארבעה חודשים.

במהלך החודשים הבוטקס נספג, השריר מתחיל לפעול שוב ולהתכווץ והגבה חוזרת לצנוח. לכן רצוי לחזור על פעולת הזרקה מעט לפני שהבוטקס נספג כליל ומעט לפני שהגבה חוזרת לצנוח, כדי לשמור על הגבה מורמת ולמנוע החמרה במצב.

חשוב מאוד לבחור ברופא מנוסה משום שאזור הפנים בכלל והגבה בפרט הוא אזור רגיש והזרקות לא מדויקות עלולות להביא לידי הבעת פנים קפואה ולא טבעית. יש להדגיש שלאחר ההזרקות יתכנו אדמומיות ונפיחות שייעלמו בתוך מספר שעות.

נוסף על הרמת הגבות ניתן להזריק בוטקס באזור צידי העיניים, המצח ובין הגבות לשם החלקת קמטים ושיפור המראה הכללי של הפנים וכן להזריק בוטקס לצידי השפתיים בכדי להרים מעט שפתיים שמוטות ונפולות.

הרמת גבות באמצעות ניתוח פלסטי

שיטה זו מתאימה למקרים קשים יותר של צניחת גבות שבהן יש צורך במתיחה של העור והשרירים. כמו כן ניתן לשלב בניתוח הרמת הגבות גם הרמת מצח או ניתוח עפעפיים בהתאם לצורך. הניתוח נעשה בדרך כלל בהרדמה מקומית בבית החולים (לעתים בתוספת טשטוש) ונמשך שעה-שעתיים.

בתום הניתוח המנותחת מועברת לחדר התאוששות וכעבור מספר שעות משוחררת לביתה. אין צורך באשפוז לילה בבית החולים. יש שתי שיטות לניתוח הרמת גבות: הראשונה, ביצוע של חתך באזור קו השיער כך שהצלקת נבלעת בשיער ולא נראית לעין. השנייה, נקראת אנדוסקופית, ובאמצעותה עושים מספר חתכים נפרדים זעירים ביותר.

בשבוע הראשון לאחר הניתוח להרמת גבות ייתכן שתרגישי כאב מקומי שיחלוף עם הזמן ותצטרכי להימנע מפעילות גופנית וממאמץ יתר מספר שבועות לפחות. יש להביא בחשבון כי תהליך ההזדקנות של הגוף ממשיך, רפיון העור חוזר ועם השנים נוצר שוב עודף עור, ולכן הניתוח להרמת גבות אינו נשמר לנצח, וייתכן  שיהיה צורך לנתח שוב בחלוף מספר שנים.
 



לעיון נוסף בנושא בוטוקס בוטקס

למאמרים נוספים בנושא בוטוקס.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il