בוטוקס, בנות, בוטוקס! | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

הזרקות בוטוקס 

וודאי שמעת מחברה או קראת במגזין כי יש טיפול חדש להעלמת קמטים באמצעות הזרקות בוטוקס. את ודאי מעוניינת לבדוק את הנושא מקרוב, כי הרי מי מאתנו לא הייתה רוצה להעלים איזה קמט או שניים, אך אינך יודעת למי לפנות ואת מי לשאול את השאלות הרבות שמתרוצצות בראשך. אל דאגה בשביל זה בדיוק כתבתי את המאמר הזה.

הזרקות בוטוקס - הביקור במרפאה  

הזרקות בוטוקס, בוטוקס, botoxכשתגיעי למרפאה לפגישת הייעוץ (ברוב המקרים פגישת הייעוץ היא חינמית וללא כל התחייבות מצדך), תתבקשי למלא שאלון בריאות קצר על היסטוריית המחלות/ אשפוזים שלך ועל התרופות שאת נוטלת. חשוב מאוד לעדכן את הרופא בנתונים אלה, ולא להסתיר כל מידע, כיוון שיש נשים שעקב מחלות או תרופות מסוימות אינן יכולות לבצע הזרקות בוטוקס בגלל החשש שיתעוררו תופעות לוואי חמורות. 

לאחר מילוי שאלון זה יבקשו ממך להיכנס לחדר הרופא אשר יבדוק את פניך, ולאחר שתסבירי לו מה מפריע לך, מה היית רוצה לשפר ואילו קמטים את מעוניינת להעלים, יתאים הרופא את סוג החומר לסוג ולמיקום הקמטים. 

אם מדובר בקמטים בחלק העליון של הפנים, כלומר במצח, בין הגבות ובצידי העיניים ניתן יהיה באמצעות הזרקת בוטוקס להחליק ואף להעלים את הקמטים לתקופה של שלושה עד ארבעה חודשים בממוצע. 

זכרי, טיפול בוטוקס הוא זמני. הבוטוקס נספג בגוף בקצב שונה מאישה לאישה, ולכן ייתכן שהחומר ייספג מהר יותר או לאט יותר. עם ספיגת הבוטקס יחזור הקמט שוב ותצטרכי לבצע טיפול נוסף.

הזרקות בוטוקס - אופן הטיפול


הטיפול בבוטוקס קצר ואורך מספר דקות בהתאם למספר האזורים ולכמות הקמטים שבהם ברצונך לטפל. אין צורך בהרדמה משום שהמחט דקיקה ביותר ורמת הכאב מדקירות המחט נסבלת בהחלט.

אם בכל זאת את חוששת מהכאב תוכלי לבקש מהרופא למרוח את האזור המטופל במשחת אלחוש בשם אמלה. אם תחליטי להשתמש במשחת האלחוש, יש למרוח אותה כשעה לפני תחילת הטיפול ולעטוף את האזור המשוח בניילון נצמד לשם אפקטיביות מרבית של החומר. 

הטיפול עצמו קצר מאוד, הרופא יבצע מספר הזרקות בוטוקס בכל אזור (מצח, בין הגבות, צידי העיניים, צוואר) ויזריק כמות מזערית של בוטקס אשר יגרום לשיתוק השרירים. בתום ההזרקות יהיה האזור המטופל מעט אדום ונפוח בשל הדקירות. כדאי לקרר את האזור  במעט קרח כדי למנוע שטפי דם ולהרגיע את האזור (לעתים רחוקות יתכנו תופעות לוואי, כגון כאב ראש, זיהום ואף צניחת עפעפיים, אולם הם חולפים). 

בתום הטיפול ולאחר שהמתנת מספר דקות כדי לקרר את האזור שטופל, תוכלי לצאת מהמרפאה ולחזור לשגרת חייך ללא צורך במנוחה בבית. לעתים ניתן לראות את האפקט של הזרקות הבוטוקס מיד בתום הטיפול ולעתים רק כעבור מספר ימים. 

כאמור, לאחר כשלושה עד ארבעה חודשים ייספג הבוטוקס בגוף והקמטים יופיעו מחדש. לכן רצוי לחזור על פעולת ההזרקה מעט לפני ספיגתו המלאה של הבוטוקס ולפני חזרת הקמטים, וזאת כדי למנוע יצירת קמטים חדשים שנוצרים עקב פעולת השריר וכיווציו.
 



לעיון נוסף בנושא הזרקות בוטוקס

למאמרים נוספים בנושא בוטוקס.

     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il