כיצד לבחור מכון לטיפולי SHR הסרת שיער? | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

באיזה מכון כדאי לעבור טיפול SHR הסרת שיער?

שוק הסרת שיער בלייזר / IPL הפך בשנים האחרונות רווי מכונים מתחרים, הנלחמים על כיסו של הצרכן ומציעים את המכשירים הטובים בעולם להסרת שיער לצמיתות, צוות רפואי, יחס אישי ואף טיפולים “לכל החיים”, או לפחות כך מבטיחות לנו יועצות המכירה המפולפלות, שיעשו הכל כדי “לסגור עסקה”. ברוב המכונים, המחירים דומים אך אם תבואו עם הצעת מחיר כתובה מהמתחרים, הזולה יותר מההצעה שקיבלתם, סביר להניח שהמכון אליו הגעתם יוזיל את המחיר אף הוא, מחשש שתסגרו עסקה אצל המתחרים. אז באיזה מכון כדאי לבחור?

מספר דגשים לבחירת מכון לטיפולי SHR הסרת שיער הסרת-שיער-SHR

>> ברוב המכונים לטיפולי SHR הסרת שיער תתבקשו להגיע לפגישת ייעוץ ראשונית עם יועצת מכירות. יועצת זו מתוגמלת בד”כ באחוזים מכל מכירה ללקוח ולכן מטרתה ברורה. וודאו שאתם עוברים בדיקת התאמה על ידי אחד מהמטפלים: רופא/ אחות/ קוסמטיקאית - אלה שיבצעו בפועל את הטיפולים בעתיד ואל תסמכו רק על הבדיקה של היועצת.

>> השיער בגופנו שונה מאזור לאזור. באזורים כגון: בית שחי/ מפשעות/ שוקיים, השערה עבה וכהה יותר מאזורים כגון: ישבן/ בטן/ ירכיים/ ידיים, שם השערה לרוב עדינה ובהירה יותר. לכן כדאי לוודא שהמכון אליו הגעתם מציע מבחר מכשירים להסרת שיער המתאימים לכל סוגי השערות, אחרת הטיפול יהיה יעיל יותר באזור אחד ופחות באזור אחר.

 >> משרד הבריאות קובע כי טיפולי הסרת שיער המבוצעים על ידי מכשירי לייזר יבוצעו רק על ידי רופאים. לכן, אם בחרתם לעבור טיפול הסרת שיער בלייזר בקשו לראות מהמטפל רשיון לעסוק ברפואה ובקשו ממנו לבדוק את התאמתכם לטיפול. לעומת זאת אם בחרתם לעבור טיפול הסרת שיער בטכנולוגית אינפרא אדום/ הבזקי אור, המבוצע על ידי אחות, קוסמטיקאית או טכנאית, רצוי להוועץ תחילה עם רופא עור, שיקבע אם הנכם מתאימים לטיפול באזורים השונים בגוף. (התאמה לטיפול באזור אחד, למשל שוקיים, אינה מבטיחה בהכרח התאמה לטיפול באזור אחר, ירכיים למשל). 

>> בקשו לראות מהמטפל תעודת הסמכה לטיפולי הסרת שיער במכשיר הרלוונטי. (החברות המספקות את מכשירי הלייזר/ אינפרא אדום מעניקות הכשרה לצוות המטפל). זכרו - קיימים בשוק מגוון מכשירים לטיפולי הסרת שיער, השונים זה מזה בטכנולוגיה ובצורת התפעול הנדרשת: צורת אחיזת הידית, קצת הטיפול, רוחב הפולס, עוצמת האנרגיה ועוד, ולכן חשוב מאוד לוודא שהמטפל/ת ידע להתאים, לכל אזור בגוף, את המכשיר המתאים וידע כמובן לתפעל את המכשיר בצורה כזו שהטיפול יהיה אפקטיבי, תוך מינימום סכנה לתופעות לוואי, העלולות להגרם כתוצאה מטיפול לא נכון.

>> בקשו לראות תעודה המעידה על רישום המכשיר בפנקס אמ"ר (על כל מכשיר/ ציוד רפואי להיות רשום בפנקס האביזרים והמכשירים הרפואיים במשרד הבריאות), וזאת כדי לוודא שהמכשיר קיבל את אישור משרד הבריאות לשימוש (יש צורך לחדש את הרישום מידי שנה כדי להבטיח את תקינותו של המכשיר - לכן שימו לב שהאישור בר תוקף). מכון רציני ישמח להראות לכם תעודה זו ולא ימציא תירוצים שונים.

>> וודאו כי המקום נקי והיגייני. זכרו, טיפול הסרת שיער הוא טיפול רפואי לכל דבר וחשוב לשמור על נקיון וסטריליות למניעת מחלות. ידית הלייזר עוברת באזורים השונים בגוף (גם באזורים האינטימיים) ועוברת ממטופל אחד לשני. לכן חשוב מאוד לוודא שהמטפל מחטא את ידית המכשיר עם חומר חיטוי, מחליף את סדין המיטה, משתמש בשפדל (מקלון עץ) חדש למריחת הג'ל וכמובן, במידת הצורך, בסכין גילוח חד פעמית חדשה!

>> וודאו כי הטיפולים הראשונים (כשקצב צמיחת השיער עדיין מהיר) מתבצעים אחת לחודשיים (בגוף) ואחת לחודש (בפנים). ישנם מקומות שבשל עומס בתורים יקבעו לכם טיפולים אחת לשלושה חודשים ויותר, למרות שקצב צמיחת השיער שלכם מאפשר טיפולים במרווחי זמן קצרים יותר. בהמשך הדרך ורק לאחר שתעברו מספר טיפולים וקצב צמיחת השער יקטן, יהיה נכון לרווח יותר בין הטיפולים, אך לא בתחילת התהליך!

>> בזמן שאתם ממתינים לפגישת הייעץ נסו לשוחח עם לקוחות הממתינים לטיפול. נסו לשאול אותם מהי רמת שביעות רצונם מהשירות/ הטיפול/ הצוות המקצועי וכמובן מהצחלת הטיפול (תלוי בכמות הטיפולים שעברו) אין כבעל ניסיון!

>> המחיר משחק משחק חשוב! מכון המציע לכם טיפולים במחיר זול מאוד, רצוי שידליק לכם נורה אדומה! שכן אחזקת מכשירי לייזר ותפעולם השוטף ע"י צוות מקצועי ומיומן עולים הרבה כסף! סדרת הטיפולים כאמור, אורכת בין שנה לשלוש שנים, לכן חשוב שהמקום יהיה רווחי, אחרת הוא פשוט יסגר וכספכם יאבד. לפעמים הזול הוא היקר! ולכן לא תמיד כדאי לבחור במקום המציע את הטיפולים הכי זולים - יש לכך סיבה ולא תמיד היא פועלת לטובתכם. בהצלחה!
 



לעיון נוסף בנושא הסרת שיער בלייזר

למאמרים נוספים בנושא הסרת שיער.
תמונות לפני ואחרי הסרת שיער ב- IPL.
סרטון וידאו הסרת שיער בלייזר SHR
 

     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il