הסרת שיער בלייזר לגברים | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

הסרת שיער בלייזר לגברים

בשנים האחרונות יותר ויותר גברים בוחרים לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר, בדומה לנשים. המודעות הרבה לאסתטיקה וליופי מובילה אותם למכוני היופי, המתמחים בכך ולקוסמטיקאיות המציעות פתרונות לגברים המעוניינים בגוף חלק. הסרת שיער בלייזר לגברים משלבת במסגרתה טכנולוגיה חדשנית, העוזרת להיפטר מהשיער באזורים שונים בגוף וללא כאב. מדובר בפתרון לטווח הארוך, פתרון יעיל המפחית את צמיחתו של השיער ומדלל אותו באופן משמעותי. הטיפול מוכר כיום בארץ על ידי משרד הבריאות והוא מתבצע על ידי המומחים בתחום.

יתרונותיו של ההליך

הסרת שיער בלייזר לגברים נחשבת כיום להליך פופולארי מאד שבו בוחרים גברים רבים. הרצון ליהנות ממראה מטופח ויפה יותר ומגוף חלק, מוביל את הגברים, בדומה לנשים, לחפש פתרונות לטווח הארוך, הנחשבים ליעילים מאד וכאלה שיוכלו להחליף בהצלחה את הפתרונות הנותנים מענה לטווח קצר בלבד. אחד מיתרונותיו של ההליך הוא הנוחות הרבה שהוא מציע. במקום להסיר שיער באמצעות שעווה או גילוח אפשר לבחור באפשרות שאיננה כרוכה בכאב ולכלוך וגם איננה מצריכה התעסקות בכך בכל מספר ימים. ניתן להסיר שיער בלייזר באזורים שונים בגוף, לרבות החזה, הבטן, הגב והכתפיים, הישבן, האוזניים וגם עצמות הלחיים ומבלי לסבול מכאב או מחוסר נוחות. הסרת שיער בשיטה זו מאפשרת לבחור בהסרה מלאה, חלקית או בדילול השיער, בהתאם למספר הפעמים שמבצעים אותה ובהתאם לטכנולוגיה שבה בוחרים.

כיצד מתבצע הטיפול

לפני הטיפול עצמו יש לגלח את השיער מהמקום שבו מעוניינים לטפל. הטיפול שנמשך בין 20 דקות לשעה - כולל שימוש במכשיר מיוחד המקרין קרן לייזר ישירות על המקום ממנו מעוניינים להסיר את השיער, קרן הלייזר פוגעת בזקיקי השערות ומחלישה אותן. ככל שהשערה כהה יותר, כך הטיפול אפקטיבי יותר. הטיפול כאמור מתאים לאזורים שונים בגוף, כשבאזורים נרחבים יותר, כמו למשל הרגליים או אזור החזה, הוא צפוי להימשך זמן ארוך יותר בהשוואה לאזור הפנים, למשל. לאחר הטיפול עצמו צפויה אדמומיות קלה במקום וגם תחושת גירוי, אולם אלו חולפות מעצמן בתוך מספר דקות עד שעות. ישנם סוגים שונים של מכשירי לייזר, שבהם נעשה שימוש כיום, חלקם חדשים יותר ואחרים פחות. יש לוודא מול המכון שבו מבצעים את ההליך שמכשיר הלייזר הנבחר אכן עומד בכל התקנים הנדרשים והינו באישור משרד הבריאות. ככלל, ככל שטכנולוגיית הלייזר נחשבת למתקדמת יותר, כך התוצאות טובות יותר.

חשוב לדעת

הסרת שיער בלייזר לגברים הינה הליך טיפולי הנחשב ליעיל מאד והוא מתבצע אך ורק על ידי בעלי הכשרה מתאימה. מדובר לרוב בסדרה של מספר טיפולים כדי להשיג את המענה המתאים, בדרך כלל בסדרה של 10 או 12 טיפולים ולפעמים אף יותר, עם הפרשים של מספר שבועות בין טיפול לטיפול. חשוב להקפיד על הפסקות בין טיפול לטיפול כדי לאפשר את צמיחתה המלאה של השערה בכל שלביה. בדרך כלל לאחר הטיפול השישי מבצע הרופא הערכת מצב ובהתאם קובע את המשך הטיפול, תכיפותו ועוד. הטיפול מתאים לבני 20 ומעלה, אולם באזורים מסוימים בגוף, כמו אזור הגב או הכתפיים כדאי לבצע אותו אף בגילאים מאוחרים יותר, מגיל 25 ומעלה (לאחר שכל הזקיקים באזור כבר התעוררו והשיער הגברי באזור החל לצמוח). הסרת שיער בלייזר איננה מתאימה לבעלי שיער לבן, ג'ינג'י או בלונדיני שכן קרני הלייזר לא תוכלנה לזהות את זקיקי השיער הבהירים. בכל מקרה, חשוב להתייעץ עם הרופא המבצע את ההליך לפני קבלת הטיפול כדי לוודא מולו שאכן הוא מתאים ושאכן תושגנה התוצאות הרצויות. שימו לב - יש לוודא כי את הטיפול במכשיר הלייזר, להבדיל ממכשיר IPL אינפרא אדום, מבצע רופא בלבד וכזה שעבר הכשרה מתאימה. בנוסף כדאי להתייעץ גם עם מטופלים שעברו את הסרת השיער בלייזר בעבר ולבדוק מולם האם הם שבעי רצון ממנו ומתוצאותיו והאם גם ממליצים עליו.

 



לעיון נוסף בנושא הסרת שיער

למאמרים נוספים בנושא הסרת שיער
תמונות לפני ואחרי הסרת שיער ב- IPL
סרטון וידאו הסרת שיער בלייזר SHR


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il