הסרת שיער בלייזר מחירים | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

הסרת שיער בלייזר מחירים

הסרת שיער בלייזר אינו עסק זול, מדובר בהוצאה של מאות עד אלפי שקלים (תלוי באזורי הטיפול בגוף). רוב המקומות העוסקים בהסרת שיער בלייזר מציעים מחירון אחד לטיפולים בודדים ומחירון שני לסדרת טיפולים, הנעה בדרך כלל בין 10-12 טיפולים. עלות לטיפול בודד, יהיה ברוב המקרים, יקר יותר מעלות של טיפול אחד מתוך סדרה, וזאת במטרה לשכנע את הלקוחות לשלם מראש על סדרת טיפולים. יחד עם זאת, היתרון ברור - אין צורך לשלם את כל הכסף מראש ולהסתכן באיבוד הכסף, במקרה שהחברה נסגרת. לעומת זאת תשלום על סדרה שלמה של טיפולים יהיה זול יותר לטווח הארוך (במילא טיפול אחד או שניים לא יעשו את העבודה ויהיה צורך לעבור סדרת טיפולים) וסביר שיגרום למטופל להתמיד יותר בטיפולים, שכן הכסף כבר שולם ונוצרה “מחוייבות ריגשית” לתהליך.   

הסרת שיער בלייזר מחירים, מבצעים והנחותהסרת שיער בלייזר מחיר

מספר טיפים שיעזרו לכם להוזיל את העלויות של טיפול הסרת שיער לצמיתות

>> רוב החברות הגדולות, העוסקות בטיפולי הסרת שיער בלייזר, מציעות מבצעים משתנים בכל ימות השנה. בפגישת הייעוץ הראשונה, תנקוב יועצת המכירות ב"מחיר מחירון" גבוה ותמתין לראות את תגובתכם. במידה ותאמרו לה שהמחיר גבוה, היא תתן לכם "הנחה מיוחדת לסגירה, במיוחד עבורכם". אז זהו שלא! המחיר הגבוה נועד לתת לכם הרגשה שקיבלתם הנחה גדולה וכדאי לכם לסגור את העסקה בו במקום.

היועצת תאמר לכם ש"המחיר להיום בלבד", "מחר המחיר עולה", "המבצע נגמר היום" וכו'. היו רגועים - מחירי המבצע לא באמת נגמרים, ואם לא תסגרו את העסקה באותו היום, סביר להניח שיועצת המכירות, המתוגמלת בגין כל מכירה, תתקשר אליכן שוב ושוב בימים הקרובים ותפעיל עליכם לחץ מתון ואף תוזיל את העסקה עוד יותר, אם רק תגידו את משפט הקסם: "אנו עושים כרגע סקר שוק", מחשש שתסגרו עסקה בחברה מתחרה.
 

>> כאמור "מחירי המחירון" הם לצורך המחשה בלבד. ברוב החברות המחיר הסופי שתוכלו לקבל מיועצת המכירות, נמוך בהרבה (אפילו ב50-60%) מ"מחיר המחירון", לכן משא ומתן יעזור בהחלט. אל תתביישו להתמקח או כמו שאומרים: ברומא תהיה רומאי ובישראל תהיה ישראלי. (במובן הטוב כמובן).
 

>> מומלץ לעשות השוואת מחירים בין מספר מכונים להסרת שיער בלייזר, ולדרוש הצעת מחיר מודפסת עם לוגו החברה. התעקשו על כך! רוב המקומות לא אוהבים לתת הצעה כתובה, אך אם תראו בפגישות הייעוץ בחברות השונות הצעות מחיר כתובות של החברות המתחרות, תראו איך ברגע "מחיר המחירון" נשכח והיועצת ממהרת להציע לכם הצעה טובה יותר.
 

>> שניים זה כוח! מצאו שותפים לתהליך. כל יועצת מכירות תשמח "להרוג שתי ציפורים במכה" ולכן ככל שתביאו יותר חברים/ בני משפחה המעוניינים גם הם בטיפולי הסרת שיער בלייזר מחירים יהיו זולים יותר.
 

>> רוב החברות מציעות מבצע "חבר מביא חבר" המעניק לכם טיפולים במתנה על כל חבר שתביאו לחברה. כך שבמידה ואתם מעוניינים לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר במספר אזורים בגוף, תוכלו לשלם על אזור טיפול אחד, לדוגמא רגליים, ולזכות באזורי טיפול נוספים במתנה, למשל בית שחי, וכך לחסוך כסף רב.
 

>> אם לא בא לכם להטריח את עצמכם, תנו לנו לעשות עבורכם את העבודה! לקבלת הצעות מחיר לטיפולי הסרת שיער בלייזר ממספר חברות מובילות באזור מגוריכם, מלאו את פרטיכם בטופס שבראש העמוד ותוך מספר שעות נחזור אליכם עם מספר הצעות מחיר, מבלי שאתם תצטרכו להתאמץ!
 
הסרת שיער בלייזר - מחירים זה לא הכל!

>> זכרו, לא רק המחיר קובע אלא מה שמקבלים בתמורה! בדקו היטב באותיות הקטנות למה כל חברה מתחייבת. למכונים רבים המציעים הסרת שיער בלייזר מחירים שונים אומנם, אך בהתאם גם ההתחייבות של אותם מכונים כלפיכם שונה ממכון למכון. הנה מספר דברים שכדאי לשים לב אליהם:

>> בדקו היטב באילו מכשירים להסרת שיער בלייזר משתמשת כל חברה - לא מעט חברות מבטיחות טיפולי "הסרת שיער בלייזר" אולם בפועל משתמשות במכשירי אינפרא אדום/ IPL ולא באמת במכשירי לייזר, מתוך מטרה להוזיל לעצמן את העלויות.
 

>> בדקו מיהם המטפלים המועסקים בחברה ומהי הכשרתם? רופא/ MD/ אחות/ קוסמטיקאית/ טכנאית. לא מעט מכונים להסרת שיער בלייזר מצהירים כי הטיפולים מתבצעים על ידי "צוות רפואי", אולם בפועל הטיפולים מתבצעים על ידי קוסמטיקאיות/ טכנאים, ללא כל הסמכה רפואית.
 

>> דרשו לראות תעודות הסמכה של המטפלים, לטיפול הסרת שיער בלייזר במכשיר הרלוונטי - תעודת ההכשרה ניתנת למטפלים שעברו הכשרה לטפל במכשיר לייזר ספציפי, על ידי החברה שמוכרות את המכשיר. קיימים בשוק סוגים שונים של מכשירי לייזר להסרת שיער הפועלים בטכניקות שונות, מכאן שתפעולם שונה ומצריך הכשרה שונה של המטפל. תפעול לא נכון של מכשיר כה עוצמתי עלול לגרום לכוויות ולנזק בלתי הפיך!
 

>> ערכו סקר באינטרנט ובין חברים ובררו על מוניטין החברה. זכרו - טיפולי הסרת שיער בלייזר מתפרשים על פני תקופה ארוכה שנעה בין שנה לשלוש שנים, לכן כדאי לוודא שמדובר בחברה אמינה ויציבה. חברות המציעות מחירים הנראים לכם זולים מידי, יתכן ונמצאות בקשיים כלכליים ואינן יציבות.
 

>> בררו לגבי זמינות התורים. בתחילת התהליך להסרת שיער בלייזר כאשר קצב צמיחת השיער עדיין מהיר מומלץ לעבור טיפולי הסרת שיער בגוף אחת לחודשיים ובפנים אחת לחודש. וודאו שישנם תורים זמינים, ולא תאלצו להמתין חודשים רבים בין טיפול לטיפול, עקב עומס בתורים. 
 

>> אל תשלמו את כל הכסף מראש ובטח שלא במזומן! פרסו את התשלומים בשקים או באשראי לכמה שיותר תשלומים. אם בחרתם לשלם בשקים, רשמו על השקים "למוטב בלבד" וקרוס - המשמעות היא שרק החברה לה מסרתם את השקים תוכל לפרוע אותם ולא תוכל להעבירם לגורם אחר, (כך שאם החברה תהיה במצב של חדלות פירעון, לא תצטרכו להתמודד עם צד שלישי שעלול לדרוש מכם את פדיון השק). במידה והחברה תסגר ולא תוכל להמשיך לספק טיפולים, תוכלו לבטל את שאר התשלומים העתידיים.
 

>> בקשו העתק של הקבלות, הסכם ההתקשרות עם החברה וכל מסמך אחר שהוחתמתם עליו. שימרו העתק אחד בתיק הלקוח והעתק שני בידכם. כאמור, הטיפולים מתפרשים על פני תקופה ארוכה ולכן אם בעתיד יתחלפו עובדי המקום או שהתיק שלכם יאבד, על כל רישומיו ומסמכיו, יהיה בידיכם תיעוד של העובדות.


>> לפניכם טבלת מחירים מעודכנת לטיפולי הסרת שיער לגברים ונשים המחולקת לפי אזורים בגוף ומחיר של טיפול בודד או סדרה של עשרה טיפולים.


     הסרת שיער בלייזר מחירים ממוצעים לטיפולים בודדים או סדרת טיפולים

הסרת שיער בלייזר מחירים

 



לעיון נוסף בנושא הסרת שיער

למאמרים נוספים בנושא הסרת שיער.
תמונות לפני ואחרי הסרת שיער ב- IPL.
סרטון וידאו הסרת שיער בלייזר SHR


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il