העלמת סימני מתיחה באמצעות הזרקת פחמן דו חמצני | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

העלמת סימני מתיחה

אחת השיטות החדשות להעלמת סימני מתיחה (stretch marks) היא טיפול באמצעות הזרקת פחמן דו חמצני - CO2. הפחמן הדו חמצני מצוי בגופנו בכל רגע נתון. במחזור הנשימה אנו שואפים לתוך הגוף חמצן ונושפים החוצה פחמן דו חמצני. כמו כן אנו צורכים את הפחמן הדו חמצני באופן קבוע, אפילו בלי לשים לב, כשאנו לוגמים משקאות שונים, כגון סודה, קולה ובירה.
 
העלמת סימני מתיחה באמצעות הזרקת פחמן דו חמצני
העלמת סימני מתיחה באמצעות הזרקת פחמן דו חמצני CO2
ההזרקה נעשית באופן שטחי מתחת לפני העור. בשיטה חדשנית זו ניתן לטפל בסימנים חדשים (ורודים) ובסימנים ישנים (לבנים) כאחד. הזרקת הפחמן הדו חמצני באותם אזורים שבהם הופיעו סימני המתיחה גורמת למחזור הדם להגיע אליו כדי לסלק אותו אל מחוץ לגוף באמצעות מערכת הנשימה.

מחזור הדם אשר הואץ באזור שבו הוזרק הפחמן הדו חמצני פולט לאזור חמצן ונוטל את הפחמן הדו חמצני. כך נוצר מצב שבו כמות גדולה של חמצן מגיעה לאזור המטופל. החמצן שמגיע לאזור גורם לחידוש סיבי הקולגן והסיבים האלסטיים שמשנים את סימני המתיחה ומעבים את העור. השיפור אינו מתרחש בין לילה ונדרשת סבלנות.

אט אט מחדש הגוף את סיבי הקולגן ואת הסיבים האלסטיים, וסימני המתיחה מטשטשים וחלקם אף נעלמים לגמרי עם הזמן, אולם הדבר מצריך סדרה של בין עשרה לחמישה-עשר טיפולים ובמקרים מסוימים אף יותר מכך - כל מקרה לגופו. כמו כן רצוי לבצע את הטיפולים פעמיים בשבוע או פעם בשבוע לכל הפחות עד לקבלת התוצאה הרצויה. יש להדגיש כי השיפור לא יראה בתום הטיפול הראשון, אך בעזרת מעט סבלנות ניתן לראות שיפור ניכר כבר בטיפול הרביעי או החמישי.

שימי לב, לא בכל המקרים של סימני מתיחה ניתן לטפל, אולם מניסיון עולה כי בין שבעים לשמונים אחוזים מהמטופלות דיווחו על שיפור מהותי בתום עשרה טיפולים. הטיפול אינו כואב ובהחלט נסבל, אך עבור מי שסובלת מסף כאב נמוך ביותר, אפשר לאלחש את האזור המטופל כשעה לפני תחילת הטיפול באמצעות מריחת האזור במשחות אלחוש דוגמת “אמלה”, אם כי אין צורך בכך.

הטיפול אורך כחצי שעה או יותר בהתאם לאזור המטופל, ובסיומו ניתן לחזור לפעילות רגילה. יש להדגיש שאין צורך במנוחה במיטה, אך מומלץ להימנע מפעילות גופנית מואצת באותו יום. כמו כן מומלץ לבצע בתום הטיפולים טיפול משמר פעם בשנה.



לעיון נוסף בנושא העלמת סימני מתיחה

למאמרים נוספים בנושא העלמת סימני מתיחה.
תמונות לפני ואחרי טיפול סמני מתיחה.
סרטון וידאו - הסבר על טיפול העלמת סימני מתיחה.
סרטון וידאו - העלמת סימני מתיחה ע"י פחמן דו חמצני.
סרטון וידאו - העלמת סמני מתיחה בלייזר.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il