מזוטרפיה לחידוש והצערת עור הפנים | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

מזוטרפיה לחידוש והצערת עור הפנים

מזוטרפיה (Mesoterapia) היא שיטת טיפול שפותחה בשנות החמישים של המאה העשרים על ידי רופא צרפתי בשם מייקל פיסטור. השיטה נועדה להזין, לשקם ולהחיות את העור, וכן לעכב את תהליך ההתבלות וההזדקנות שלו ולהעניק לו מראה רענן וזוהר. במהלך טיפול המזוטרפיה מבצע הרופא מיקרו הזרקות תת עוריות של חומרים פעילים מדוללים, אשר בניגוד לקרמים ולמשחות המוחדרים לשכבה העליונה של העור, האפידרמיס, במהלך טיפול המזוטרפיה מוחדרים החומרים הפעילים לשכבת העור המרכזית, המזודרמיס, מה שמגביר את אפקטיביות הטיפול. השיטה מעניקה אפקט של mini lift, מעין מתיחה קלה של העור ונותנת מענה לגברים ולנשים המעוניינים לשפר את מראה הפנים, ללא צורך בניתוח או בהרדמה מלאה.

כיצד מבוצע טיפול מזוטרפיה?

מזוטרפיה , מזותרפיה, מיזוטרפיה, מיזותרפיה, Mesoterapiaאת טיפול המזוטרפיה מומלץ לבצע בסדרה של עשרה טיפולים (המספר יכול להשתנות בין מטופל למטופל) או כטיפול משמר פעם בשנה. הטיפולים קצרים, נמשכים עשרים עד שלושים דקות ונעשים בהפרש של שבוע עד חודש ימים בין טיפול לטיפול.

במהלך טיפול המזוטרפיה מוחדרת לעור תערובת המכילה חומרי Anty Aging  (אנטי אייג’ינג) פעילים ומדוללים: ויטמינים שתפקידם להגביר את קצב הפקתם של הקולגן והאלסטין, מלחים ומינרלים התורמים לפעילות האינזימטית, אנטי אוקסידנטים, נוגדי חמצון המסייעים לעור להיאבק בנזקי השמש הנוצרים עקב רדיקליים חופשיים, חומרים המזרזים את זרימת הדם לאזור וחומצות השומרות על נפחו ולחותו של העור.

החומרים מוזרקים באמצעות מחטים דקים ביותר שכמעט אינם מורגשים, אולם אלה שחוששים מכאב יכולים למרוח משחה מאלחשת דוגמת אמלה כשעה לפני הטיפול כדי להקהות את כאב הדקירות. ההזרקות מבוצעות באזור הפנים והצוואר וניתן לשלבם בטיפולים אחרים, כגון הזרקות בוטוקס, חומצות היאלורוניות למילוי קמטים, פילינג ואפילו כהכנת העור לפני ניתוח מתיחת פנים או לאחר הניתוח כדי להפחית נפיחויות ולמנוע היווצרות של צלקות גסות.

למי מיועד טיפול מזוטרפיה?

טיפול מיזוטרפיה מתאים לגברים ונשים כאחד ולמעוניין לשפר את מראה העור ולהעניק לו מראה צעיר, בריא, רענן, קורן וזוהר. כמו כן הטיפול מתאים לצעירים המעוניינים לשמור על העור מפני התבלות, הופעת קמטים, דלדולו ונפילתו.

לפני/ אחרי טיפול מזוטרפיה

אין צורך בהכנה מיוחדת לפני טיפול מזוטרפיה, ואין הטיפול מצריך ימי חופשה לאחריו. אולם חשוב שאנשים הנוטלים אספירין או תרופות אחרות יידעו את הרופא לפני תחילת הטיפול. הטיפול עצמו קצר ונמשך עשרים עד שלושים דקות ובסיומו ניתן לחזור מיד לשגרת היום. לאחר הטיפול יש להימנע משיזוף או מישיבה בסאונה למשך ארבעים ושמונה שעות, וכן רצוי להימנע מפעילות מאומצת.

מזוטרפיה לטיפול בצלוליט

צלוליט היא בעיה המטרידה כתשעים אחוזים מהנשים משנות העשרים לחייהן והלאה והיא נובעת מבעיה בתפקוד המערכת הלימפטית ומעודף של הורמונים ורעלנים המצטברים בתאי השומן. הבעיה מתבטאת בתאי שומן מוגדלים היוצרים מראה גבשושי ולא אסתטי של העור. אחת הדרכים לטפל בבעיה היא באמצעות טיפול מזוטרפיה, כאשר התרכובת המוחדרת לאזור הבעייתי גורמת לפירוקם של תאי השומן ומביאה לידי שיפור בזרימת הדם באזור ולשיפור הניקוז במערכת הלימפטית.

סיכונים ותופעות לוואי בטיפול מזוטרפיה

כמו בכל טיפול הנעשה באמצעות דקירת מחטים יש חשש לזיהומים, לאדמומיות ולשטפי דם, אך לרוב הם ייעלמו כעבור מספר שעות עד ימים. את תערובת החומרים הפעילים מתאים הרופא באופן אישי לכל מטופל. עם זאת כדי למנוע אלרגיה חשוב לבצע טסט על אזור קטן בעור כעשרים וארבע שעות לפני תחילת הטיפול המלא.
  


 
לעיון נוסף בנושא מזותרפיה וטיפולי פנים

למאמרים נוספים בנושא מזותרפיה.
למאמרים נוספים בנושא מילוי קמטים.
לצפייה בסרטון וידאו של טיפול מזוטרפיה.
 לצפייה בסרטון וידאו של טיפול פילינג.
לצפייה בסרטון וידאו של טיפול פיגמנטציה בלייזר.
לצפייה בסרטון וידאו של דיקור קוסמטי.
 

     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il