מילוי קמטים בפנים | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

כל השיטות למילוי קמטים בפנים

אין אדם שיכול להמלט מקמטים בפנים. חומרתם ותחילת היווצרותם אמנם נתונה לאורח החיים וסביבת המחייה שבה גר כל אחד מאיתנו, אולם במוקדם או במאוחר הקמטים יופיעו על פני כל אחד מעימנו. אף על פי כן, תודות לשיטות שונות של מילוי קמטים בפנים אנו יכולים לדחות את התהליך ולהנות משנים רבות של פנים חלקות ונטולות קמטים. כעת נותר רק להחליט באיזה סוג של מילוי קמטים לבחור, זמני או קבוע...?


מילוי קמטים בפנים - לתקופה זמנית

סוג הטיפול הראשון של מילוי קמטים בפנים הוא הטיפול הזמני. טיפולים אלו, ממש כשמם, הם טיפולים אשר מחזיקים מעמד זמן קצר יחסית, שנמשך לרוב מספר חודשים עד שנה. לאחר מכן, במידה והמטופל מעוניין בכך, יש לחזור על הטיפול. ניתן לומר שישנם שני טיפולים זמניים פופולאריים במיוחד כיום.

הראשון הוא מילוי קמטים בפנים באמצעות חומצה היאלורונית. חומצה היאלורונית היא חומר אורגני המיוצר על ידי הגוף והוא אחד הרכיבים אשר שומרים על גמישות עורנו והברק שלו. למרבה הצער, ככל שאנו מתבגרים הגוף מייצר פחות ממנו. במהלך טיפול זה מוזרקת לאזור המטופל מעט חומצה היאלורונית שיוצרה באופן סינתטי, והיא ממלאת את הקמטים ומעניקה מראה צעיר לפנים.

הטיפול הזמני הפופולארי השני הוא מילוי קמטים בפנים באמצעות בוטוקס. בניגוד לחומצה ההיאלורונית אשר מסוגלת למלא קמטים במרבית האזורים בפנים, הבוטוקס למעשה משתק את השרירים שתחתם הוא הוזרק, ולכן הוא משמש להחלקת קמטי הבעה.

יתרונות הטיפול הזמני הוא שהוא טיפול הפיך, כלומר במידה והמטופל איננו מרוצה מהתוצאה, בתוך מספר חודשים ישוב המצב לקדמותו. כמו כן, במקרה של החומצה ההיאלורונית, מדובר בחומר טבעי. חסרונותיו של הטיפול הזמני הם שיש צורך לחזור עליו אחת לתקופה, וזה יכול לגרום לאי נעימות פיזית ועול כלכלי מתמשך.

מילוי קמטים בפנים - לתקופה ארוכה

במקבי לטיפול מילוי קמטים בפנים לתקופה זמנית קיימים גם טיפולים שידועים בתור מילוי קמטים בפנים קבוע/ לתקופה ארוכה. ככל הנראה הזרקת סיליקון היא הטיפול הקבוע הפופולארי ביותר כיום. במהלך טיפול זה הרופא מאלחש את האזור המטופל ומזריק טיפות סיליקון זעירות תחת העור. הסיליקון מגרה את הגוף ליצור שכבת צלקת סביב הטיפות הזעירות, וכך מוחלקים הקמטים. מילוי קמטים בפנים באמצעות סיליקון נמשך לרוב לאורך 5-7 פגישות, אשר מספר שבועות מפרידים בין כל אחת מהן, וגם הוא יעיל לטובת מילוי קמטים בשלל אזורים בפנים.

יתרונו של הטיפול הקבוע הוא שהוא מונע את הצורך לחזור עליו אחת למספר חודשים או שנה, אולם חשוב להבהיר שהמונח "מילוי קמטים קבוע'" עשוי להטעות - אמנם הטיפול בסיליקון ארוך טווח, אך בסופו של דבר הזמן יעשה את שלו, והקמטים ישובו לאחר מספר שנים (10-20). באשר לסכנות השימוש בסיליקון, ידועים מקרים בהם התרחשו סיבוכים כמו נדידת סיליקון או היווצרות גבשושיות אותן היה להמיס. אף על פי כן, אלו הם מקרים נדירים יחסית, והסיליקון הוכרז כחומר בטוח לשימוש על ידי משרד הבריאות הישראלי. כמו כן, הסיליקון לא מביא לתוצאות מיידיות כמו טיפולים זמניים, ותוצאות משמעותיות ניכרות רק לאחר מספר שבועות.

אז במה לבחור - מילוי קמטים זמני או קבוע?

באיזו אפשרות לבחור אם כן, מילוי קמטים בפנים זמני או קבוע? על מנת לענות על שאלה זו ולהיטיב לבחור מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ עם רופא מומחה אשר יסביר לכם באופן מפורט את כל היתרונות והחסרונות, וגם יבדוק את מידת התאמתכם לכל טיפול.
 



לעיון נוסף בנושא מילוי קמטים בפנים


למאמרים נוספים על מילוי קמטים.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il