כיצד לבחור מנתח אף? | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

כיצד לבחור מנתח אף?

ניתוח אף פלסטי
נחשב לאחד הניתוחים האסתטיים הותיקים והפופולאריים ביותר. אולם על אף שלא מדובר בניתוח מסוג חדש, עדיין מדובר בהליך כירורגי מורכב הדורש מומחיות ויד מקצועית. 
ניתוח אף פלסטי שאינו נערך על ידי מנתח אף מומחה יכול להוביל לתוצאות הרסניות. במקרה של ניתוח אף כושל לא רק חזותו של המטופל נפגמת הוא גם עלול לסבול מבעיות נשימתיות אקוטיות. אז אם אתם עומדים לעבור ניתוח אף בקרוב ומחפשים מנתח אף מקצועי,  מאמר זה ישפוך אור על כל הגורמים שיש לקחת בחשבון בתהליך חשוב זה.

המומחיות של מנתח אף
קבעו פגישה ראשונית עם מספר מנתחי אף והתייעצו עם כולם. כאשר אתם יושבים מול הרופא חשוב לשאול אותו את כל השאלות שעולות בראשכם מבלי להתבייש. וודאו שמדובר ברופא שמתמחה בכירורגיה פלסטית, בקשו לראות תעודה שמעידה על כך (תעודה כזו צריכה להכיל: רישיון רופא ומספר רישיון מומחה) ובדקו שהוא חבר ב"אגודה הישראלית לכירורגיה פלסטית". יתרה מכך, שאלו את הרופא היכן הוא התמחה, האם הוא עובד בבית חולים ציבורי במקביל (רצוי), היכן הוא עבד מאז שסיים את ההתמחות שלו וכמה ניתוחי אף הוא כבר עשה בעבר.

רמת האמינות של מנתח אף
ניתוח אף, כאמור, הוא הליך כירורגי מורכב. כאשר אתם יושבים עם הרופא חשוב לשים לב לאמינותו. מנתח אף שמספר לכם שמדובר בהליך פשוט ונטול קשיים או סיכונים איננו אמין. ניתוח פלסטי באף, כמו כל ניתוח, כרוך בסיכונים, בתופעות לוואי ובתקופת החלמה (גם אם היא קצרה יחסית). אם הרופא לא מציין את הפרטים הללו במפגש הייעוץ, מומלץ לחפש מנתח אחר.


המלצות על מנתח אף
אין זה נדיר למצוא מנתח אף שיש לו את כל התעודות הרשמיות הדרושות, אולם בפועל יש לו שפע של לקוחות שאינם מרוצים. לכן מומלץ לא להסתפק בתעודות ולבקש המלצות רציניות ממטופלים שכבר עברו תחת סכין המנתחים שלו. רצוי להתייעץ עם רופא המשפחה, עם חברים, מכרים, משפחה, לשאול שאלות בפורומים, לחפש המלצות והתרשמויות באינטרנט ולא להתייאש עד אשר בטוחים שאתם בוחרים מנתח אף בעל מוניטין טוב!


החיבור בינך לבין המנתח אף

הכימיה שנוצרת בניכם לבין הרופא המנתח חשובה לא פחות. אם אתם מרגישים שיש חיבור ואתם מקבלים מענה ענייני ומקצועי לכל השאלות שלכם, אז אתם בהחלט נמצאים במקום טוב. אולם אם אתם חשים שהתקשורת ביניכם לבין המנתח אינה כנה, אמיתית ופתוחה, זה סימן שצריך להמשיך בחיפושים אחר מנתח אף אחר. הקשיבו לאינטואיציה שלכם!


תמונות וסיפורי הצלחה של מנותחים
כמעט בכל משרד של מנתח אף ניתן למצוא אלבומי תמונות המציגים לראווה את סיפורי ההצלחה של הרופא. על פי רוב מדובר במבחר תמונות של ניתוח אף לפני ואחרי של מנותחים שונים. חשוב לא ללכת שולל אחר אלבומים אלו. תחשבו על זה, בוודאי לא תמצאו באלבומים אלו תמונות של ניתוחי אף כושלים...!. מה שכן, ניתן לראות בתמונות אלו את אופן העבודה של המנתח ולקבל תמונה, גם אם חלקית, על איכויותיו המקצועיות וסגנונו של הרופא.

 
אילו תוצאות מבטיח לכם מנתח האף
חשוב מאוד לשוחח עם הרופא המנתח על תוצאות הניתוח. מנתח אף שמבטיח לכם אף מושלם עשוי לגרום לכם לאכזבה בסופו של התהליך. רופא מקצועי אמנם יאמר לכם שיחול שיפור במראה החיצוני שלכם, וכי הוא יעשה הכול על מנת שתהיו מרוצים, אבל לעולם לא יבטיח הבטחות שאין עליהן כיסוי. בהקשר הזה חשוב גם לדבר על הציפיות שלכם מהניתוח. מנתח אף מקצועי יסביר לכם באופן ברור למה עליכם לצפות לאחר הניתוח ויקטין את הסיכוי להפתעות.


הדמיות לפני ואחרי ניתוח אף

מנתחי אף רבים מאפשרים למטופלים לבצע הדמיה, שמדמה את פניו של המטופל לאחר הניתוח. חשוב להבין כי מדובר בכלי מכירתי בלבד שאינו משקף את המציאות, לכן כדאי להימנע מלהסתמך על הדמיות מהסוג הזה, על מנת שלא להתאכזב.


מדיניות תיקונים שמבטיח מנתח אף

כבר ציינו שניתוח אף כרוך בסיכונים - הן אסתטיים והן רפואיים. לכל רופא מנתח יש מדיניות תיקונים משלו, לכן כדאי מאוד לברר עם הרופא שבחרתם האם במקרה של ניתוח לקוי, ניתן לעשות תיקונים, ואם כן מה עלותם (אם בכלל).


מחיר ניתוח אף
אין מחיר אחד וקבוע לניתוח אף, לכל מנתח המבצע ניתוח אף מחירים שונים וההבדלים יכולים להיות של אלפי שקלים. בתוך המחיר מגלם המנתח: סוג הניתוח (שיטה פתוחה או סגורה), שעות עבודה, משך האשפוז (יומי או לילי) וגם כמובן את המוניטין שלו. המחיר לא צריך להיות השיקול המכריע בעת קבלת החלטה כל כך חשובה, אלא חלק ממכלול גורמים שצריך לקחת בחשבון.


 

לעיון נוסף בנושא ניתוח אף פלסטי

למאמרים נוספים בנושא ניתוח אף.
תמונות ניתוח אף לפני ואחרי.
סרטון וידאו של ניתוח אף.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il