מתיחת פנים ללא ניתוח | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

מתיחת פנים ללא ניתוח - באמצעות חוטים

מתיחת פנים ללא ניתוח נחשבת למילה האחרונה בתחום הטיפולים האסתטיים. זהו הליך טיפולי חדש יחסית, העוזר להשיב לפנים את המראה הרענן, הצעיר והמתוח ובמקביל משפר גם את התחושה האישית. מתיחת פנים זו מתאימה לנשים וגם לגברים שאינם מעוניינים לעבור ניתוח מתיחת פנים פולשני, כמו ניתוח למשל, והחוששים מכל השלכותיו. מדובר בהליך פשוט, מהיר מאד (אורך פחות משלושים דקות), המשיג תוצאות מצוינות. בדומה להליכים אחרים, גם מתיחת פנים זו, מצריכה פנייה למומחים בתחום, אולם בניגוד לניתוח מתיחת פנים, יכולים לבצע אותה רופאים שאינם בהכרח פלסטיקאים.

כיצד מבצעים מתיחת פנים ללא ניתוח

מתיחת פנים באמצעות חוטים

מתיחת פנים ללא ניתוח אורכת כעשרים עד שלושים דקותבלבד, בניגוד לניתוח מתיחת פנים האורך בין שעתיים לחמש שעות. מדובר בטרנד עולמי, ההולך ותופס תאוצה גם בארץ והמאפשר להשיב לפנים את המראה הצעיר והמתוח. הפרוצדורה נעשית בעזרת שלושה או ארבעה חוטים כירורגיים מיוחדים המוחדרים בכל צד של הפנים. מדובר בחוטים סטריליים, חוטים בהם נעשה שימוש לא אחת בניתוחים שונים והם אינם גורמים לאלרגיות בפנים או בגוף. ישנם סוגים שונים של חוטים, כשכל סוג מתאים לאזור אחר. החוטים, המוחדרים אל רקמת העור באמצעות מחט דקה ועדינה מאד מביאים לייצור מחודש של קולגן בעור, הם יוצרים אפקט של מתיחה והרמה בעור הפנים ובכך משפרים את מראהו.

חוטים אלה, העשויים מפוליפרופילן, מתמוססים בעור לאחר מספר חודשים ושומרים על אפקט המתיחה במשך שנתיים עד שלוש, בהתאם לגיל המטופלת או המטופל. מתיחת הפנים באופן זה נחשבת לעדינה הרבה יותר, היא איננה מצריכה אשפוז בבית החולים (אפשר לערוך אותו במרפאה עצמה) וגם לא הרדמה ומשך ההתאוששות ממנה הוא קצר מאד. לאחר המתיחה אין צורך בחבישת המקום, לא מופיעים בו כאבים וגם לא צלקות בהמשך. ההליך מתאים לאזור הגבות, לעיניים, לעצמות הלחיים, למתיחת הצוואר וגם ליצירת קו לסת ברור, חד ומשורטט.

יתרונות ההליך

מתיחת פנים ללא ניתוח הוא הליך טיפולי מבוקש מאד ולא בכדי. הוא מציע יתרונות רבים, ההופכים אותו לפתרון המתאים לנשים וגם לגברים. תוצאות המתיחה נראות לעין באופן מיידי והיא פותרת את המטופלים בשימוש בהליכים נוספים, כמו הזרקות למיניהן, המשיגות תוצאות לפרק זמן קצר. המראה המתקבל לאחר המתיחה הוא טבעי לגמרי וללא נפיחות מטרידה. ההחלמה היא מהירה וניתן לשוב לפעילות רגילה מיד לאחר הטיפול. מכיוון שמדובר בהליך שאיננו פולשני, לא נלוות אליו תופעות לוואי או סכנות (כמו זיהום, דימום ועוד) וכן, אין צורך בהרדמה מלאה כי אם אלחוש מקומי בלבד.

חשוב לדעת

מתיחת פנים ללא ניתוח הוא טיפול אנטי-אייג'ינג, שנדמה שכבש בסערה את העולם וכך גם את ישראל. הוא הגיע אלינו הישר מארצות הברית והוא מציע, כאמור, לא מעט יתרונות. האפשרות להשיב לעור את המראה המתוח, הזוהר, החלק ובעיקר – הצעיר שלו, הופכת את ההליך למבוקש מאד, ובייחוד לאור העובדה שהוא איננו כרוך בסיכונים או תופעות לוואי כלשהן. הליך זה הוא חלק מהרפואה האסתטית, שהתפתחה לא מעט בשנים האחרונות, רפואה המציעה מגוון של טיפולים המשפרים את המראה. אך לפני שעוברים אותו, חשוב לקבל מהרופא/ה את כל המידע הנדרש באשר להליך עצמו וגם לבקש לשמוע חוות דעת ממטופלים שעברו אותו באשר לתוצאותיו. מכיוון שמדובר בהליך חדש יחסית, מומלץ לפנות אך ורק לרופאים מומחים אשר ביצעו כבר טיפולים אסתטיים מסוג זה ומכירים את כל החידושים והפיתוחים בתחום.




לעיון נוסף בנושא מתיחת פנים


 
    twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il