ניפוח שפתיים דקות | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

ניפוח שפתיים

כל אשה מעוניינת להראות יפה ומושכת ולהתהדר בזוג שפתיים חושניות ומלאות. תודות להליכים קוסמטיים-רפואיים מודרניים כמו ניפוח שפתיים כל אחת גם יכולה להיות כך, בכל גיל. מדובר בהליך פשוט למדי, כמעט נטול סיכונים, אשר יכול להעניק לכל אשה את השפתיים המושלמות בתוך זמן קצר במיוחד. כעת רק נותרת השאלה איזה סוג של מילוי לבצע – מילוי שפתיים זמני או קבוע...? השורות הבאות יעזרו לכן להחליט.

ניפוח שפתיים זמני באמצעות חומצה היאלורנית

אחת השיטות הפופולאריות לביצוע מילוי שפתיים זמני היא בעזרת חומצה היאלורנית. מדובר בחומר טבעי אשר מיוצר על ידי גוף האדם וניתן למצוא אותו במידה רבה בחללים שבין תאי עור. זהו למעשה החומר אשר מעניק לעור גופנו גמישות ומראה צעיר, אך עם השנים חומר זה מתפוגג לאיטו (מה שלמעשה יוצר את הקמטים אשר חורצים את עורנו ככל שאנו מתבגרים). למרבה המזל, תודות לפריצות דרך מדעיות שהתרחשו בשנים האחרונות ניתן כיום לייצר את החומצה ההיאלורנית במעבדות, ולהשתמש בה במגוון יישומים, כמו למשל מילוי שפתיים.

במהלך טיפול מילוי שפתיים בחומצה היאלורנית השפתיים מאולחשות, ולאחר מכן מוזרק לעור שתחתן מעט מחומר זה. הטיפול אורך מספר דקות ומאחר והחומצה ההיאלורנית הינה חומר טבעי במהותו, כמעט ולא מתרחשים סיבוכים במהלכו ולאחריו. מאפיין נוסף של טיפול זה, אשר אף הוא נובע מהאופי הטבעי של חומר המילוי הוא שהחומצה מתפוגגת לאחר פרק זמן של מספר חודשים עד שנה, ובמידה והמטופלת מעוניינת בכך יש לחזור עליו שוב.

ניפוח שפתיים קבוע באמצעות סילקון

השיטה המקובלת לביצוע מילוי שפתיים קבוע היא באמצעות סילקון. סילקון הוא חומר סינתטי בעל מרקם של ג'ל או נוזל אשר השימוש בו בהליכים קוסמטיים-רפואיים נפוץ למדי. מילוי שפתיים בסיליקון הוא תהליך אשר נמשך לאורך מספר מפגשים המתפרשים על פני מספר שבועות, שבמהלכם מוזרקות נקודות קטנות של סילקון תחת עור השפתיים. הגוף יוצר שכבת-צלקת סביב הסיליקון, ואלו למעשה יוצרות את המראה המלא והחושני המבוקש.

במה לבחור? ניפוח שפתיים זמני או קבוע

באיזה סוג של ניפוח שפתיים יש לבחור, אם כן? זמני באמצעות חומה היאלורנית, או קבוע עם סיליקון? ובכן, מאחר שהתוצאה הסופית של שני הטיפולים נאה ואסתטית, מן הראוי שכל אשה תבחר מהו סוג הטיפול המועדף עליה בהתאם לחסרונות והיתרונות של כל אחד מהם – על הטיפול הזמני יש לחזור אחת למספר חודשים, אולם במידה והתוצאה איננה משביעת רצון בפעם הראשונה ניתן לתקן אותה בפעם השניה. הטיפול הקבוע הינו כאמור חד פעמי, אולם תיקון תוצאה שאינה משביעת רצון עשוי להיות בעייתי.

על כל אשה, אם כן, להחליט בעצמה בהתאם לשיקוליה שלה, כך או כך מומלץ לבחור במרפאה בעלת ניסיון והמלצות חיוביות לביצוע הטיפול, על מנת למנוע מצב של חוסר שביעות רצון מלכתחילה.

 


 
לעיון נוסף בנושא ניפוח שפתיים

למאמרים נוספים בנושא עיבוי שפתיים.
תמונות לפני ואחרי תיקון עיבוי שפתיים.
סרטון וידאו על מילוי שפתיים.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il