ניתוח אף מחיר | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

ניתוח אף מחיר

כאשר מדובר בפעולה כירורגית מורכבת כמו ניתוח אף מחיר זו אחת השאלות שתמיד עולה ראשונה. ולמרות ששאלת המחיר היא אכן חשובה, היא לא צריכה להיות הקריטריון היחידי שמנחה את המטופל בבחירת הקליניקה ומנתח. לכל מנתח המבצע ניתוח אף מחירים שונים, אולם יש כמה קריטריונים ברורים שמשפיעים על מחירי ניתוח אף:

>> וותק וניסיון של המנתח
מטבע הדברים הוותק, המיומנות והניסיון של הרופא המנתח משחקים תקפיד חשוב בקביעת המחיר. ניתוח אף פלסטי הנערך על ידי מנתח וותיק ומנוסה יעלה יותר מניתוח אף אצל מנתח אף צעיר ובלתי מנוסה.
 
>> טיב הניתוח
באופן כללי ניתן לומר כי עלות של ניתוח אף אסתטי נמוכה יותר מעלות של ניתוח אף רפואי אך חשוב לציין כי עבור ניתוח אף הנערך מסיבות רפואיות ניתן לעיתים לקבל מימון (חלקי לפחות) מקופת החולים של המטופל או מחברת הביטוח שלו.
 
>> פגישת ייעוץ
ישנם רופאים שגובים תשלום עבור פגישת הייעוץ הראשונית בעוד רופאים אחרים לא. כאשר על פי רוב, רופאים אשר גובים תשלום עבור פגישת ייעוץ יקזזו אותו מהתשלום עבור הניתוח.
 
>> הדמיות ממוחשבות
במידה והרופא המנתח מציע למטופל לערוך הדמיה ממוחשבת לצורך המחשת התוצאות של ניתוח אף מחיר הניתוח עולה. אולם חשוב לציין, כי לא כל קליניקה מציעה שירות זה והוא אינו הכרחי.
 
>> אשפוז
מחיר ניתוח אף הכרוך באשפוז לילי יהיה גבוה יותר מאשפוז קצר.
 
>> סוג ההרדמה
בחירה בהרדמה מקומית מוזילה את מחיר הניתוח, בעוד שהרדמה כללית מעלה את המחיר.
 
>> סוג הקליניקה
עד לא מכבר, נערכו ניתוחים פלסטיים ככלל וניתוחי אף בפרט רק במגזר הרפואה הפרטי. אולם בשנים האחרונות נכנסו לזירה גם קופות החולים. עובדה זו הגדילה את התחרות והביאה להורדה משמעותית במחירי

>> ניתוח אף פרטי/ השתתפות של קופ"ח
כיום חלק מקופות החולים מציעות ניתוחי אף במחירים נמוכים משמעותית ממחירי ניתוחי האף שמציעות הקליניקות פרטיות (חלק מקופות החולים מציעות מבוטחים שלהן, המבוטחים בביטוחים המשלימים, השתתפות של עד 50% מעלות הניתוח - חסכון של אלפי שקלים!). אולם, כאשר בוחרים לבצע ניתוח אף פלסטי בקופות חולים, השליטה בבחירת הרופא המנתח לא נמצאת בידיים של המטופל ותלויה בהסדרים שיש לקופות החולים עם מנתחים שונים. 

 
>> הנחות ומבצעים
אין זה נדיר למצוא פרסומים של קליניקות המציעות הנחות ומבצעים לניתוחי אף. במקרים כאלו, ניתן ליהנות מהנחות משמעותיות וייתכן שכדאי להמתין להן בסבלנות ולעקוב אחר הפרסומים של הקליניקה הרצויה.
 
ניתוח אף מחיר - השורה התחתונה

ניתוחי אף נמצאים עימנו כבר למעלה מ-30 שנה והם נחשבים לאחד הניתוחים הכי פופולאריים, אולם על אף כל זאת חשוב להבין כי מדובר בניתוח קשה ומורכב הדורש מומחיות, התמחות וניסיון של שנים. לכן בבחירת מנתח לצורך ביצוע ניתוח אף מחיר לא צריך להכתיב את הבחירה שלכם. לעיתים קרובות, בחירה בקליניקה שמציעה ניתוח אף במחירים זולים תצא בסופו של דבר יקרה, כי העדר המיומנות של המנתח יוביל לבעיות בעתיד שידרשו הוצאות נוספות. הקריטריון החשוב ביותר בשיקולי הבחירה צריך להיות ניסיונו של הרופא, מיומנותו ומומחיותו.

 

 
לעיון נוסף בנושא ניתוח אף פלסטי

למאמרים נוספים בנושא ניתוח אף.
תמונות ניתוח אף לפני ואחרי.
סרטון וידאו של ניתוח אף.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il