ניתוח מתיחת פנים | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

ניתוח מתיחת פנים

עור הפנים שלנו מאבד עם השנים את גמישותו ואת המראה הצעיר שלו. הוא הופך למדולדל, נפול ומקומט יותר. באזור הצוואר 
נוצרים עודפי עור, בצידי הפה ובין הגבות נוצרים קמטי הבעה אשר הולכים ומעמיקים עם השנים. ניתוח מתיחת פנים, המתאים הן לנשים והן לגברים, עוזר להחזיר לפנים את המראה הרענן והצעיר יותר, ובכך גם משפר את התחושה האישית. ניתוח זה מתבצע על ידי רופאים פלסטיקאים מומחים והוא נחשב כיום לאחד הניתוחים הפופולאריים ביותר בתחום הרפואה האסתטית.

כיצד מתנהל ניתוח מתיחת פניםניתוח מתיחת פנים

ניתוח מתיחת פנים מתאים כאמור הן לנשים והן לגברים, מגיל 40 ומעלה בדרך כלל. בסביבות גיל ה – 40 מתחילים להופיע על הפנים סימני הגיל, המעמיקים עם השנים והופכים לבולטים יותר ויותר. עור הלחיים מזדקן וצונח, מופיעים קמטים רבים באזור העיניים, המצח והשפתיים, והמראה הצעיר והרענן נעלם כלא היה. הניתוח איננו מתאים, לעומת זאת, לאלה הסובלים ממחלות רקע שונות, למעשנים כבדים או לכל מי שנוטל תרופות מדללות דם. ניתוח זה הוא איננו בגדר חובה ומיועד לכל אלה המעוניינים להשיב לפנים שלהם את המראה הצעיר יותר. כשקמטי הפנים מתחילים להפריע להם, כשמראה העור הנפול בפנים הופך לבולט מדי עבורם, אפשר לבחור בהליך זה, המשפר משמעותית את המראה הכולל.

לפני תחילת הניתוח, ולאחר קבלת כל הפרטים מהרופא המנתח לגביי ההליך עצמו, יש לבצע מספר בדיקות שגרתיות מקדימות כדי לבחון את מצבו הבריאותי של המטופל/ת, כמו למשל בדיקת דם. 

הניתוח עצמו מבוצע תחת הרדמה מקומית או תחת הרדמה מלאה. הוא נמשך בין שעתיים ל – 5 שעות, בהתאם למידת מורכבותו. במהלכו, משיב הרופא המנתח את רקמות עור הפנים, הרקמות התת עוריות, את השומן ואת שרירי ההבעה אל מקומן הטבעי תוך שהוא מבצע חתכים קטנטנים בקו השיער, שכמעט ואינם נראים לעין.

החלמה מניתוח מתיחת פנים

חשוב לדעת – קצב ההחלמה לאחר ניתוח מתיחת פנים תלוי במנותח או במנותחת, בגילם, באורח החיים שלהם, בבריאותם וגם בהליך עצמו שבוצע, אולם לרוב מדובר בהחלמה של 10 ימים בממוצע. בדרך כלל עשויה להופיע מיד לאחר הניתוח נפיחות באזור הצוואר, העפעפיים והפנים. נפיחות זו עשויה להתגבר במשך הזמן, ובעיקר במהלך שלושת הימים הראשונים שלאחר הניתוח, אולם היא חולפת. מומלץ להימנע מפעילות גופנית מאומצת במשך תקופה של חודש ימים, להקפיד על מנוחה וכן להמנע מלהחשף לשמש ישירה. התפרים של הניתוח מוסרים בדרך כלל לאחר כשבועיים, בעוד התפרים של העפעפיים מוסרים כבר לאחר שבוע.

תופעות לוואי אפשריות

ניתוח מתיחת פנים הוא הליך כירורגי לכל דבר, ובדומה לכל הליך אחר, גם אליו עשויות להיות נלוות תופעות לוואי שונות או סיכונים אפשריים. אחד הסיבוכים העשויים להופיע לאחר הניתוח, הוא זיהום, בו ניתן לטפל באמצעות אנטיביוטיקה. סיבוך נוסף, אך די נדיר, הוא פגיעה בעצב הפנים, הגורם להפרעה תחושתית קלה, שברוב המקרים נעלמת עם הזמן. תופעה נוספת, העשויה להופיע לאחר הניתוח, היא התקרחות באזור הצלקות שמאחורי האוזניים.

יתרונות הניתוח

ניתוח מתיחת פנים, כאמור, הוא ניתוח פופולארי מאד, בעל יתרונות רבים. הוא מחזק ומהדק את הרקמות התת עוריות ובכך משיב לפנים את המראה הצעיר. ההחלמה מהניתוח נחשבת למהירה יחסית והסיבוכים נדירים מאד. הניתוח שומר על תוצאותיו למשך תקופת זמן ארוכה ומשפר משמעותית את התחושה האישית. המראה המתקבל לאחר הניתוח הוא מראה טבעי ובתוך פרק זמן קצר ניתן לחזור לשגרת החיים. 
חשוב לזכור - למרות שמדובר בניתוח נפוץ מאד, חשוב לבחור ברופא מנתח המיומן בניתוח מסוג זה שכן לא כל מנתח פלסטי הינו מומחה לניתוחי מתיחות פנים. מנתח המיומן בניתוחי הגדלת חזה או ניתוחי אף אינו הכרח מיומן בניתוחי מתיחת פנים ולכן, כדאי ומומלץ לבקש מהמנתח המיועד לראות תמונות לפני ואחרי של מנותחות שניתח בשנים האחרונות.

 


לעיון נוסף בנושא ניתוח מתיחת פנים

למאמרים נוספים בנושא מתיחת פנים
תמונות ניתוח מתיחת פנים לפני ואחרי.
סרטון וידאו של ניתוח מתיחת פנים.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il