סופרנו להסרת שיער בלייזר - שאלות ותשובות | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

סופרנו -  כל מה שרצית לדעת על המכשיר החדש להסרת שיער בלייזר ללא כאבים

מה זה סופרנו?
סופרנו הוא שם של מכשיר המשמש לטיפולי הסרת שיער בלייזר המבוסס על טכנולוגיית SHR - Super Hair Removal.
 
מי מייצר את מכשיר הסופרנו?
מכשיר הסופרנו מיוצר בארץ על ידי חברה ישראלית בשם אלמה לייזר, הממוקמת בקיסריה ונחשבת לאחת מהחברות המתקדמות בעולם לייצור מכשירי לייזר להסרת שיער ומכשירים מתקדמים נוספים לטיפולים אסתטים שונים. החברה מוכרת את מכשיריה בארץ ובעולם בהצלחה רבה.
 
למי מתאים הטיפול בסופרנו?
הייחודיות של מכשיר הלייזר סופרנו להסרת שיער, לעומת מכשירים מתחרים, שהוא מתאים לספקטרום רחב יותר של מטופלים, כולל מטופלים בעלי גוון עור כהה, (גם משיזוף, אך לא שיזוף טרי ועור צרוב) וכן לבעלי שיער דק, עדין ובהיר (שיש בו פיגמנט), שלא מתאימים בדרך כלל לטיפול הסרת שיער במכשירים מתחרים.

באילו איזורים בגוף ניתן לטפל בסופרנו?
מאחר ומכשיר הסופרנו מתאים לטיפול גם בשיער כהה ועבה וגם בשיער דק ועדין, ניתן לטפל בו כמעט בכל חלקי הגוף: גברים - יכולים לטפל באזור הגב והתכפיים, חזה ובטן, רגליים, ידיים, ישבן, קו בקיני (לא על האשכים), בית השחי, פנים, אוזניים. נשים - יכולות לטפל גם הן ברוב האזורים כגון: ידיים, רגליים, שחי, מפשעות, ישבן, בטן, חזה, גב, ופנים. 

שימו לב, האזורים הבאים: כתפיים (אצל נשים וגברים) ופאות וסנטר (אצל נשים) הם אזורים הורמונלים, וקיימים בהם זקיקים רדומים שעלולים ל”התעורר” עקב גירוי העור בזמן הטיפול. לכן כדאי להמנע מטיפול באזורים אלה, במידת האפשר, ולטפל רק לאחר שמוודאים שהגוף מאוזן מבחינה הורמונלית. באופן כללי, אזורים בהם השערות כהות ועבות יצריכו מעט טיפולים, באופן יחסי, ובהם התוצאה תהיה מהירה יותר מאשר באזורים בהם השערות דקות, עדינות ובהירות. באזורים כאלה יהיה צורך בכמות רבה יותר של טיפולים ולא תמיד נקבל את התוצאות הרצויות.
 
כמה טיפולים צריך לעבור?
כמות הטיפולים אינה קבועה והיא משתנה בין מטופל למטופל ובין אזור טיפול אחד לאזור טיפול שני. בגדול ניתן לומר ששערות עבות וכהות מגיבות טוב יותר לטיפולים ולכן אזורים בהם השיער עבה וכהה יצריכו, באופן יחסי, מעט טיפולים, בעוד שערות עדינות ובהירות יצריכו כמות רבה יותר של טיפולים ויהי קשה יותר לטפל בהם - אך כל עוד יש פיגמנט בשיערות ניתן לטפל בהם.   
 
כמה זמן נמשך הטיפול בסופרנו?
אחד היתרונות של מכשיר הסופרנו הוא שהטיפול קצר משמעותית מטיפול באותו אזור על ידי מכשירים מתחרים. באופן כללי ניתן לומר שאורך הטיפול תלוי בגודל השטח המטופל. אזורים קטנים כגון: בית שחי, מפשעות, פס ישבן, עורף, צוואר, שפם וכו' מצריכים טיפול קצר של בין 5-15 דקות. לעומת זאת אזורים גדולים כגון: גב מלא, ידיים, רגליים,  חזה ובטן יצריכו טיפול ארוך שינוע בין 40 - 60 דקות.
 
כמה עולה טיפול במכשיר סופרנו?
עלות הטיפול משתנה בין מכון למכון ויכולה להגיע להפרש של אלפי שקלים! ברוב המכונים ניתן להוזיל את עלות הטיפולים ברכישת סדרת טיפולים מראש (בין 10-12 טיפולים) ולרוב “מחיר המחירון” שתציעה היועצת בתחילת הייעוץ, רחוק מלהיות המחיר הסופי אליו ניתן להגיע לקראת תום הייעוץ. במשא ומתן קצר ניתן  להוזיל את המחיר עד ל50% ויותר ורוב המקומות ינסו “להשוות מחיר” אם תראו להם הצעות מחיר כתובות של מתחריהם - האמינו לי! לטבלת מחירים מפורטת עיינו במאמר "הסרת שיער בלייזר מחירים".

האם צריך לגלח את השיער?
כן. הטיפול מבוצע על עור חלק ונטול שיער. הגילוח נועד לשתי מטרות: הראשונה - למנוע מהחלק של השיער שמעל לפני העור להתחמם וליפול על העור בזמן הטיפול, דבר העלול לגרום לכוויות וכאב מיותר. המטרה השנייה - למנוע איבוד של אנרגיית חום. המטרה היא שמירב אנרגיית החום תגיע לזקיק השערה, אותו אנו מעוניינים להרוס. רצוי לבצע את הגילוח ערב קודם הטיפול בסופרנו, בכדי למנוע טיפול על עור מגורה ופצוע מסכין הגילוח.
 
האם הטיפול בסופרנו כואב?
לא. כאמור מכשיר הלייזר מדגם סופרנו פועל בטכנולוגיית SHR, ובניגוד למכשירים מתחרים, המשדרים פולסים בודדים באנרגיית חום גבוהה, הגורמת לכאב ואי נוחות בזמן הטיפול, מכשיר הסופרנו פועל בטנולוגייה של חימום הדרגתי ומבוקר של שטח גדול בשיטת In Motion - תנועה מתמשכת. הטיפול אינו גורם לכאב או לאי נוחות ומטופלים רבים מדווחים שהם נרדמים במהלך הטיפול. (אם כי באזורים בהם קיימת צפיפות שיער גדולה מורגש יותר חום מאשר באזורים בהם קיימת פחות צפיפות בשיער).
 
האם יש צורך למרוח משחת אלחוש?
לא. כאמור הטיפול אינו כואב. החום מנוטרל על ידי ידית מקוררת ובניגוד לטיפול במכשירים מתחרים אין צורך במריחת משחת אלחוש שעה לפני הטיפול או שימוש במכשירי קירור נוספים.
 
האם השיער יחזור לצמוח?
היזהרו ממכונים שימהרו להבטיח לכם 100% הצלחה. אין דבר כזה. ניתן להבטיח דילול משמעותי של כמות השיער. כאמור, שיער חסר פיגמנט או שיער דק מאוד ופלומתי לא ניקלט על ידי מכשיר הסופרנו או מכשירים מתחרים ולכן לא ניתן להסירו. היתרון של מכשיר הסופרנו שבניגוד למכשירים מתחרים אחרים, מתאים גם לשיער עדין ודק (ולא רק לשיער עבה וכהה), ולכן מכסה שטח טיפול נרחב יותר מכל מכשיר אחר, נכון להיום. בנוסף, זקיק שנהרס, אומנם לא יצמיח יותר שיער לעולם, אולם זקיקים רדומים, הקיימים באזור שטופל, עלולים “להעורר” בהמשך, עקב גירוי, שינויים הורמונליים, גיל, וכו' ולהצמיח שיער חדש.

האם הסופרנו מתאים לבלונדינים/ג’ינג’ים/ לבקנים?
לא. אנרגיית החום נקלטת בפיגמנט המלנין = חומר הצבע שבשערה ודרכה מובלת אל זקיק השערה. הזקיק נהרס מהחום ומפסיק לייצר שערות חדשות. שיער נטול פיגמנט לא יקלוט את אנרגיית החום שמייצר מכשיר הסופרנו ולא יעבירו אל זקיק השערה ולא יהרס אותו. זו הסיבה שאנשים בעלי שיער בלונדיני/ לבן/ ג’ינג’י אינם מתאימים לטיפולים בסופרנו או במכשירי לייזר / אינפרא אדום אחרים.

לסיכום
למרות שמכשיר הלייזר סופרנו אינו מתאים לטיפול בשיער חסר פיגמנט, טכנולוגיית הSHR הקיימת בסופרנו הופכת אותו לאחד ממכשירי הסרת שיער בלייזר הטובים בעולם, המתאימים לספקטרום רחב של לקוחות, יותר מכל מכשיר מתחרה אחר ויתרונותיו הרבים הופכים אותו למכשיר המוביל בענף.
 



לעיון נוסף בנושא הסרת שיער

למאמרים נוספים בנושא הסרת שיער.
תמונות לפני ואחרי הסרת שיער ב- IPL.
סרטון וידאו הסרת שיער בלייזר SHR


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il