סיליקון בשפתיים לעיצוב ועיבוי | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

סיליקון בשפתיים לעיצוב ועיבוי

הסיליקון הטהור שבו משתמשים כיום בעולם הרפואה לצרכים אסתטיים, כגון מילוי קמטים בפנים ועיצוב, מילוי ועיבוי שפתיים הוא חומר סינתטי, סטרילי והיפואלרגי, דמוי ג'ל שקוף ונוזלי המורכב ממלחי חול ים. הסיליקון הטהור אינו נספג בגוף, ולכן התוצאה המתקבלת נשמרת ל- 15-10 שנה ויש הטוענים כי אף לכל החיים.

תהליך המילוי של סיליקון בשפתיים

סיליקון בשפתיים הטכניקה שנחשבת כיום לנכונה ולבטוחה ביותר להזרקת סיליקון בשפתיים נקראת "הזרקת מיקרו טיפה" (Micro droplet technique injection ). בטכניקה זו, שפותחה על ידי רופא אמריקני בשם פרופ' נורמן אורנטרייך בארה"ב בשנת 1948, מתייחסים  לסיליקון הטהור כחומר גירוי ולא כחומר מילוי. למה הכוונה?

כאשר רוצים למלא ולעבות שפתיים דקות (או להחליק קמטים בפנים), הטיפול מתפרס על פני סדרה של חמישה עד שמונה טיפולים בדרך כלל ובהתאם
לצורך. הטיפולים נעשים במרווחי זמן של שבועיים-שלושה, כאשר בכל טיפול מזריק הרופא לשפתיים (או לקמטים בפנים) כמות זעירה של סיליקון טהור. בין טיפול לטיפול מייצר הגוף מעטפת קולגן טבעית העוטפת ומקבעת את טיפות הסיליקון בצורה ובמקום שאליו הוחדרו.

מעטפת הקולגן שנוצרה עקב גירוי טיפות
הסיליקון שהוחדרו לגוף היא שמעניקה את הנפח לשפתיים או לקמטים ולא רק טיפות הסיליקון עצמן, ומכאן ההתייחסות אל הסיליקון הטהור כחומר גירוי ולא כחומר מילויהטיפול עצמו נמשך מספר דקות כשבמהלכן מבצע הרופא מספר דקירות בשפתיים. את השינוי ניתן לראות בדרך כלל מהטיפול השלישי. התוצאה הסופית מתקבלת כעבור מספר חודשים ונשמרת ל- 15-10 שנה ואף יותר. 

יתרונות הסיליקון

>> סיליקון רפואי טהור 
כיום הסיליקון שבו משתמשים בענף הרפואה האסתטית הוא סיליקון טהור, היפראלרגי שכמעט לא יגרום לזיהומים ולתופעות לוואי אם מזריקים נכון. בעבר היו      מקרים שבהם רופאים היו משתמשים בסיליקון שלא היה טהור וסטרילי.

>> טיפול אחד ודי! 
כאשר מטופלת בוחרת לעבור טיפול סיליקון בשפתיים היא יכולה להיות רגועה שמדוב בטיפול חד פעמי אותו היא לא תצטרך לעבור יותר מפעם אחת. אמת, הטיפול אורך יותר זמן מאשר טיפול זמני – מדובר בסדרת פגישות אשר נפרסת על פני מספר חודשים, אולם בסופן לא תצטרכי לעבור יותר אף טיפול נוסף, התוצאה המתקבלת נשמרת לתקופה של 15-10 שנה ואף יותר.

>> תוצאה מדוייקת, מושכת ונאה
בכל מפגש עם הרופא בתהליך הזרקת סיליקון בשפתיים תבחן תוצאת הטיפול הקודם, ובהתאם לה תשולב הזריקה הבאה. התוצאה של שיטת עבודה הדרגתית זו היא שקיימת בקרה גבוהה יותר על מראה השפתיים וניתן להגיע למראה הנדרש באופן טוב יותר מאשר במילוי זמני.

>> זול יותר 
מחיריהם של טיפולי מילויי השפתיים הזמניים והקבועים שונים, מן הסתם. בשורה התחתונה עלות הטיפול הקבוע עם סיליקון תהיה הרבה יותר כלכלית מאשר הטיפולים הזמניים, ולו רק מהסיבה שעל טיפולים זמניים צריך לשלם כל פעם מחדש ועל טיפול קבוע רק פעם אחת...

>> קבוע אך בר שינוי
למרות שהרוב הכמעט מוחלט של אלו שבחרו לבצע מילוי שפתיים קבוע יותר ממרוצה מהתוצאה, חשוב להבהיר שבמידה והתוצאה אינה משביעת רצון יש מה לעשות. קיימות שיטות שונות אשר מאפשרות לתקן מילוי סיליקון בהליך מתקן, כך שאמנם המילוי קבוע אך הוא עדיין בר שינוי.

חסרונות הסיליקון

>> מצריך סדרת הזרקות
הזרקת סיליקון בשפתיים נעשת בסדרה של חמישה-שמונה טיפולים במרווח זמן של כשבועיים-שלושה, כך שהתוצאה הסופית מתקבלת רק כעבור מספר חודשים, ומכאן שיש צורך להתאזר בסבלנות משום שהתוצאה אינה מיידית כמו במקרה של הזרקת חומרי מילוי, כגון חומצות היאלורוניות וקולגנים.

>> לא ניתן להסרה מהגוף
הסיליקון הרפואי הטהור
הוא חומר סינתטי שאינו נספג בגוף, ולא ניתן להוציאו מהגוף. לעתים יכולות להופיע תופעות לוואי, כגון היווצרות של גושים וגבשושיות קטנות ואף נדידה של הסיליקון לאזורים אחרים בגוף.

>> סכנה לגושים
במקרה של היווצרות גושים ניתן להמיס אותם בחומר מיוחד הממיס את הסיליקון, אך לא ניתן להוציא את הסיליקון מרגע שהוחדר לגוף. כמו כן תופעות לוואי אלה עלולות להופיע במועד הקרוב לתקופת הטיפולים, אך גם לאחר שנים רבות ואפילו לאחר עשר שנים.

תוצאות והחלמה מהזרקת סיליקון בשפתיים

לאחר כל טיפול בסדרה תיתכן תחושת אי נוחות ואפילו כאבים לזמן מה, אולם אלו תופעות טבעיות המלוות את האלחוש, ההזרקה ושילוב הסילקון בגוף. יתכנו גם תופעות לא נעימות נוספות כמו תחושת גירוד, עקצוץ או גירוי. כל אלו צפויים להעלם זמן קצר לאחר הפגישה, כאשר הגוף יתאושש מההזרקה, ולאחר מכן השפתיים ירגישו כרגיל.

מטופלים מסויימים חוששים מפני היווצרות דלקות, זיהומים או אפילו נדידת סיליקון. תופעות אלו אכן קיימות, אולם הן נדירות למדי וניתנות לטיפול מיידי ואפקטיבי – פשוט צרו קשר עם הרופא המטפל במידה ואתן מרגישות כאבים או שנראה שהשפתיים לא מחלימות כראוי. כמו כן, חשוב לוודא שהרופא שיבצע את הזרקת הסיליקון הינו מנתח פלאסטי מוסמך ובעל ניסיון, וזאת על מנת להבטיח שתקבלי את הטיפול המסור והמקצועי ביותר.

לסיכום

ניתן לראות אם כן שטיפול הזרקת סיליקון בשפתיים הוא טיפול פשוט ובטוח למדי, אשר איננו גורר תקופת החלמה ממושכת, כאבים עזים או סיכונים חמורים. לפיכך, אם גם את מעוניינת להראות יפה, מושכת וחושנית דעי לך שאת יכולה להראות כך גם אם אינך כוכבת הוליוודית. כל מה שאת צריכה לעשות זה להחליט שהגיע הזמן לעבור טיפול עיבוי שפתיים בסיליקון.
 



לעיון נוסף בנושא סיליקון בשפתיים

למאמרים נוספים בנושא עיבוי שפתיים.
תמונות לפני ואחרי תיקון עיבוי שפתיים.
סרטון וידאו על מילוי שפתיים.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il