שאיבת שומן ללא ניתוח | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

שאיבת שומן ללא ניתוח

שאיבת שומן ללא ניתוח? יש דבר כזה? ובכן אני שמחה לבשר לך שכן, יש דבר כזה, קראת נכון! שאיבת שומן ללא ניתוח נעשית באמצעות מכשירים הפועלים בטכניקות שונות ומטרתם לפרק את תאי השומן לחלקיקים קטנים. לאחר פירוק מעטפת התא השומני יוצא השומן הנוזלי מהתא ובדרך טבעית הוא מסולק מהגוף בהדרגה בתהליך שאורך מספר שבועות.

שאיבת שומן ללא ניתוח באמצעות לייזר

שאיבת שומן ללא ניתוחשיטת המסת השומן באמצעות לייזר נכנסה לשימוש בדרום אמריקה ואירופה כבר בשנת 2002 אולם בארץ הטיפול הנו חדשני יחסית. בשיטה זו המתאימה בעיקר לטיפול ממוקד באזורים קטנים עד בינוניים, מחדירים סיב אופטי דק לשכבת העור העליונה, מבלי לפגוע ברקמות אחרות.

הלייזר מבצע שלוש פעולות בו זמנית:

1. באמצעות פולסים קצרים בעצמה גבוהה מפרק הלייזר וממיס את דופן תאי השומן. השומן הנוזלי יוצא החוצה מתוך תאי השומן שפורקו, עובר בתהליך של דיפוזיה אל כלי הדם שמעבירים אותו אל הכבד והכליות. שם עובר השומן סינון ומועבר למערכת השתן ומשם אל מעבר לגוף. הכל בתהליך טבעי של הגוף שאורך מספר שבועות. תאי שומן שפורקו לא יחזרו יותר לעולם.

2. האפקט השני של הלייזר הוא אפקט המתיחה. טכניקת המסת התאים מעודדת ייצור חדש של קולגן אשר הנו אחד מאבני הבניין החשובים ביותר של העור ואחראי על מיצוקו ומתיחתו.
 
3. האפקט השלישי של הלייזר הוא צריבה וסגירה של כלי דם קטנים מסביב לאזור המטופל, דבר המונע שטפי דם ומזרז את הליך ההחלמה של המטופלת.


בטיפול אחד של המסת שומן בלייזר ניתן לשאוב עד ליטר אחד של שומן (ק”ג אחד) ולכן הטיפול מתאים כאמור לאזורים קטנים וממוקדים, להבדיל מניתוח שאיבת שומן המבוצע בהרדמה מלאה ואורך מספר שעות ובו ניתן לשאוב עד שישה ליטרים של שומן.
 

הטיפול בלייזר הנו קצר יחסית ומבוצע תחת הרדמה מקומית בלבד וזה בכדי למנוע כאב ואי נעימות מהמטופלת בזמן החדרת הסיב האופטי אל תוך העור. הפעולה עצמה אינה מותירה צלקות מכוערות שכן הסיב דק מאוד ואינו מצריך חתכים רחבים של סכין. בתום ההליך נחבש האזור שטופל בתחבושת לחץ למשך מספר ימים. את התוצאה ניתן לראות כבר לאחר הטיפול הראשון, אולם יש להתאזר בסבלנות שכן התוצאה הסופית מתקבלת רק לאחר מספר שבועות. מיד עם תום ההליך ניתן לחזור לפעילות יום יומית רגילה ואין צורך באשפוז.

שאיבת שומן ללא ניתוח באמצעות אולטרסאונד או גלי רדיו RF


ישנן מספר מכשירם וטכניקות נוספות שכמו הלייזר מיועדים לפירוק והמסה של תאי שומן ללא צורך בניתוח או הליך פולשני מורכב אחר. אולם להבדיל מהלייזר הנותן מענה לשומן שמצטבר באזורים קטנים וממוקדים בגוף, טכניקות אלה משמשות להמסת שומן באזורים נרחבים יותר בגוף וכן להצרת היקפים.
 
>> מכשיר האולטרה שייפ
מכשיר חדשני שפותח בישראל ומאפשר המסת שומן באמצעות אולטרסאונד (גלי קול) המועברים באמצעות מתמר חיצוני המוצמד לעור באזור המטופל בדרך כלל נדרשת סדרה של מספר טיפולים (בהתאם לכמות האזורים וכמות השומן) המבוצעים במרווח של בין שבועיים לשלושה בין טיפול לטיפול (בזמן זה השומן שהומס מופרש אל מחוץ לגוף בתהליכי חילוף החומרים הטבעי של הגוף ללא צורך בשאיבה. הטיפול קצר ואינו כואב הוא אורך בין חצי שעה לשעה ומבוצע על ידי מטפל מוסמך (לאו דווקא רופא). עם תום הטיפול ניתן לחזור מיד לשגרת היום יום ללא צורך בהתאוששות.
 
>> מכשיר הבלה קונטור
מכשיר נוסף המשתמש בטכנולוגיית האולטרסאונד (גלי קול המכשיר פולט פעימות ממוקדות של אנרגיה אולטרה סונית הגורמת לשבירת דופן תאי השומן. השומן הנוזלי יוצא החוצה ובתהליך חילוף החומרים הטבעי של הגוף האורך מספר שבועות מתפנה השומן אל מחוץ לגוף.

>> מכשיר הוולה שייפ
משלב לישה ויניקה וכן קרני אור וגלי רדיו המחממים וממיסים את תאי השומן המפונים באופן טבעי מהגוף.
 
>> מכשיר הבודיטייט
עובד על שילוב של אנרגיית גלי רדיו ואנרגייה חשמלית.

שאיבת שומן בזריקה

טכניקה הנקראת ליפותרפיה בה מזריק הרופא חומר הקרוי פוספטידיל כולין אל תוך שכבת השומן. חומר זה גורם להמסת השומן שיצא אל מחוץ לגוף בתהליכי חילוף החומרים הטבעי של הגוף.

לסיכום

כיום ישנו מבחר גדול של טכניקות ומכשירים לשאיבה והמסה של שומן עודף מאזורים “בעייתים”  כמות השומן אותה ניתן לשאוב או להמיס משתנה מטכניקה אחת לשנייה ונעה לרוב מליטר אחד ועד שישה ליטרים לכל היותר (בניתוח פולשני). אולם חשוב להכין כי אף אחת מהשיטות וגם לא הניתוח אינן מתאימות לבעלי משקל גדול מאוד ואינה באה במקום הדרכים המקובלות להפחתת משקל, דהינו פעילות גופנית ותזונה מאוזנת, אלא כהליך משלים לאזורים ספציפיים בהם נאגר שומן שבלתי אפשרי להיפתר ממנו בדרכים המקובלות.
 



לעיון נוסף בנושא שאיבת שומן ללא ניתוח

מאמרים נוספים בנושא שאיבת שומן.
מאמרים נוספים בנושא הצרת היקפים.
 

     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il