שלוש דרכים להכנסת שתלי סיליקון לחזה | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

שתלי סיליקון

ניתוח הגדלת חזה יכול להתבצע בהרדמה כללית או בהרדמה מקומית בטשטוש עמוק. סוג ההרדמה נקבע על פי שיקול דעתו של הרופא, תוך התחשבות ברצון המנותחת ובמצבה הבריאותי.

ישנם שלושה גורמים שמשפיעים על תוצאת הניתוח ועל מראה השדיים החדש:

>> המקום שממנו מוכנסים שתלי הסיליקון לחזה - עניין שמשפיע על מיקום, גודל ובולטות הצלקות.

>> מיקום שתלי הסיליקון בחזה - ניתן להכניס את השתלים מעל  לשרירי החזה או מתחת לשרירי החזה (דבר שמשפיע על הן על הצורה והן על תחושת המגע של החזה החדש).

>> סוגי שתלי הסיליקון - קיים מבחר גדול של סוגי שתלים: עגול/  אנטומי/ גדול/ קטן/ גבוה/ נמוך/ רך או קשה, המשפיעים גם הם על צורתו הסופית של החזה החדש.

שתלי סיליוקן לניתוח הגדלת חזהשלוש דרכים להכנסת שתלי הסיליקון לחזה

>> הכנסת שתלי הסיליקון לחזה דרך בתי השחי
בשיטה הראשונה מכניסים את השתלים דרך חתכים קטנים בצידי בית השחי. בשיטה זו מוסתרת הצלקת הסופית כאשר הידיים צמודות לגוף, אולם היא גלויה כאשר לובשים גופיות ללא שרוולים ולכן מומלצת פחות לנשים המתגוררות בארצות חמות כמו ישראל.

כמו כן, בשיטה זו קשה יותר להגיע לסימטריה מושלמת בשני השדיים. יתרון השיטה הוא שאין כמעט סכנה לפגיעה ביכולת ההנקה לאחר הניתוח. עם זאת שיטה זו נפוצה פחות בארץ.

>> הכנסת שתלי הסיליקון לחזה דרך עטרות הפטמה
בשיטה השנייה מכניסים את השתלים דרך החלק התחתון של עטרת הפטמה (החלק הכהה של הפטמה). היתרון של שיטה זו הוא שהצלקת מוסתרת היטב וכמעט אינה נראית לעין.

החיסרון של השיטה הוא שיש סיכוי לפגוע ביכולת ההנקה לאחר הניתוח, ולכן אינו מומלץ לנשים הרוצות להניק. גם שיטה זו אינה שכיחה בארץ.

>> הכנסת שתלי הסיליקון לחזה דרך קפלי השדיים
השיטה השלישית והנפוצה ביותר בניתוחי הגדלת חזה בקרב מנתחים פלסטים ישראלים היא הכנסת השתלים לחזה דרך כיס שיוצר המנתח מתחת לשדיים, על הקו של קפלי השדיים.

היתרונות של שיטה זו הם רבים: החדרת השתלים לחזה בדרך זו של היא קלה ומאפשרת למנתח לדייק בסימטריות של שני השדיים, ניתן לבצע את החתך בדיוק על קו הקפל של השד ובכך להסוות את הצלקת, הסיכוי לפגיעה ביכולת ההנקה לאחר הניתוח קטן לעומת הסיכון הקיים בצורות הניתוח האחרות ובנוסף, במידת הצורך, תהיה גישה נוחה לניתוח חוזר.

החיסרון העיקרי של השיטה הוא המיקום הבולט יחסית של הצלקות מתחת לשדיים (לעומת ניתוח שמבוצע דרך העטרות), בשיטה זו הצלקות מוסתרות אומנם בלבישת חזייה או בגד ים אך נראות לעין בשכיבה או בהרמת החזה.
 
מיקום שתלי הסיליקון - מעל/ מתחת לשרירי החזה

את שתלי הסיליקון ניתן להחדיר הן מתחת לשרירי החזה והן מעל שרירי החזה. אין שיטה טובה יותר או פחות ולכל שיטה יתרונות וחסרונות.

>> הכנסת שתלי הסיליקון מעל שרירי החזה
שיטה זו טובה בעיקר לנשים בעלות חזה נפול או צר. יתרונות השיטה רבים: פרק זמן הניתוח ותהליך ההחלמה קצרים יותר  בשיטה זו מאשר בשיטה שבה מוכנסים השתלים אל מתחת לשירירי החזה וכך גם רמת הכאב נמוכה יותר. התוצאה הסופית המתקבלת מהירה יותר, והמראה היפה של החזה החדש והמעוצב מתקבל מיד בתום הניתוח. כמו כן יהיה קל יותר בעתיד לבצע ניתוח חוזר לתיקון או להוצאת השתלים, אם יתעורר צורך בכך. 

חסרונות השיטה הם שבעת מגע ומישוש החזה ניתן להרגיש את השתלים, הסיכוי לצניחת שדיים בעתיד גדול יותר מאשר בשדיים שהשתלים הוכנסו אליהם מתחת לשרירי החזה, וכן בעת בדיקת ממוגרפיה יתכן שהשתל יפריע לבדיקה ולכן התוצאות שיתקבלו לא יהיו מדוייקות. 

>> הכנסת שתלי הסיליקון מתחת לשרירי החזה
שיטה זו טובה בעיקר לנשים בעלות שדיים גבוהים וללא עודפי עור. יתרונות השיטה הם מראה חזה טבעי יותר (בעיקר בחלק העליון של השדיים), שתלים שכמעט אינם מורגשים ותחושה טבעית יותר בעת מגע ומישוש השדיים, קל יותר לבצע בדיקת ממוגרפיה, סיכוי נמוך יותר לצניחת השדיים בעתיד וסיכוי נמוך יותר לתופעות לוואי, כמו התקשות קופסית והיווצרות קפלים.

חסרונות השיטה: פרק זמן הניתוח ותקופת ההחלמה ארוכים יותר, רמת הכאב לאחר הניתוח גבוהה יותר, קשה יותר לבצע ניתוח חוזר במידת הצורך, והתוצאה המתקבלת מיד לאחר הניתוח אינה אסתטית ויש להמתין שלושה חודשים עד שהשדיים מקבלים את צורתם החדשה והיפה.

>> הכנסת שתלי הסיליקון לחלל כפול DUAL-PLANE
לאחרונה פותחה שיטה חדשה שבה מוכנס חלקו העליון של השתל מתחת לשריר, ואילו חלקו התחתון מוכנס מעל השריר. בדרך זו ניתן להרוויח מיתרונות שתי השיטות הישנות. בשל כך החלו פלסטיקאים רבים לאמץ את השיטה.
 



לעיון נוסף בנושא שתלי סיליקון וניתוח הגדלת חזה

למאמרים נוספים על הגדלת חזה.
תמונות הגדלת חזה.
סרטון וידאו על הגדלת חזה.
סרטון וידאו על שתלי סיליקון.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il