תיקון ניתוח אף | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

תיקון ניתוח אף

ניתוח אף פלסטי
הנערך על ידי מנתח אף מקצועי אמנם מגדיל את הסיכוי ליהנות מתוצאות אופטימאליות, אך מאחר וגם מנתחים הם בני אדם, לעיתים רחוקות יש צורך לערוך תיקון ניתוח אף. זה לא נעים לגלות אחרי הניתוח ולאחר תקופת ההחלמה, שחלום האף המושלם מתרחק, אבל חשוב להבין כי לא מדובר בסוף העולם וניתן לבצע תיקון ניתוח אף, בדרך כלל ללא עלות נוספת למנתח (אלא רק דמי השתתפות עצמית עבור חדר הניתוח והאשפוז).


מהן הסיבות שיכולות להצריך תיקון ניתוח אף?

יש שפע של סיבות שמובילות את המטופל לבצע תיקון ניתוח אף, ביניהם ניתן למנות:

>> חוסר סימטריות.

>> שקעים ובליטות הנוצרים על האף.

>> הורדת יתר של סחוסים.

>> אף קטן מדי.

>> אף סולד מדי או אף שאינו סולד מספיק.

>> בעיות בנשימה.

>> פגיעה בחוש הריח של מטופל.

>> פגיעה בשק הדמעות של המטופל.

נכון להיום,לפחות כ-5% מהמנותחים יאלצו לעבור תיקון ניתוח אף לצורך שיפור התוצאות. כאשר הסיבוך השכיח ביותר לביצוע תיקון שכזה הוא הפרעה בנשימה. אז יהיה צורך לבצע ניתוח אף רפואי ולא רק ניתוח לצרכים אסתטיים.


מתי מבצעים תיקון ניתוח אף

10% מהתיקונים לניתוח אף עורכים רק מקץ שנה לאחר הניתוח הראשון. הסיבה לכך טמונה בעובדה שתהליך החלמה מניתוח אף לוקח שנה, ורק לאחריו ניתן לראות את התוצאה הסופית של הניתוח. כמו כן, מאחר ומדובר בהליך כירורגי פולשני ומורכב, חשוב שגופו של המטפל ינוח בטרם הוא נכנס לטראומה נוספת.

סיבה נוספת לכך שרק לאחר שנה ניתן לבצע תיקון ניתוח אף נעוצה בעובדה שלעיתים, המטופלים מגיעים עם ציפיות גבוהות ולא תמיד ריאליות, וסבורים שניתוח אף ישנה את כל מראה הפנים שלהם ואת דימויים העצמי. בתקופה של שנה אדם יכול לעבור תהליכים פסיכולוגיים משמעותיים הנוגעים לציפיות שלו מהניתוח, בפרט ומהמראה שלו, בכלל.


מקור הבעיות

מצד אחד, קיימת הסכמה כי מרבית התיקונים הם תוצאה של מנתח לא מיומן, מצד שני, גם למנתחי אף מיומנים, מנוסים וותיקים יכולות לקרות טעויות. קריטריון נוסף שנכנס למשוואה ויכול אף הוא להיות המקור לביצוע תיקון ניתוח אף הוא המטופל. כל מטופל מחלים בצורה אחרת, לכל אחד יש יכולת ריפוי שונה, ולעיתים המקור לבעיה הוא מדומיין ונמצא רק בחווייתו הסובייקטיבית של המטופל.


לאן פונים לצורך תיקון ניתוח אף?

למרות שיש אנשים שזה נראה להם מוזר, אבל מומלץ מאוד לחזור לאותו מנתח על מנת לבצע תיקון ניתוח אף, ויש לכך כמה סיבות טובות:

>> המנתח כבר מכיר את המטופל ואת הסיבוכים שנגרמו עקב הניתוח ולכן ידע טוב יותר להתמודד עם הסיבוך שארע.

>> על פי רוב, כאשר יש הסכמה בין המטופל לבין המנתח כי יש לערוך תיקון לניתוח הראשון, לא יצטרף המטופל לשלם עוד כסף לשם התיקון, יהיה עליו רק לשלם את הוצאות חדר הניתוח.

מה קורה אם הרופא המנתח לא מסכים לבצע תיקון ניתוח אף?

במידה ולא קיימת הסכמה בין המטופל למנתח, ניתן לפנות לבית המשפט ולתבוע את הרופא המנתח בגין רשלנות רפואית. אולם חשוב להדגיש בנקודה זו כי רופאים נוטים שלא להסכים לבצע תיקון ניתוח אף במקרים מיוחדים מאוד. כך למשל, כאשר ניתוח נוסף עלול לסכן את בריאותו של המטופל או כאשר למטופל תפיסה לא ריאלית באשר לתוצאות ניתוח האף האפשריות.
   



לעיון נוסף בנושא ניתוח אף פלסטי

למאמרים נוספים בנושא ניתוח אף.
תמונות ניתוח אף לפני ואחרי.
סרטון וידאו של ניתוח אף.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il